Doprava

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

Co čeká logistiku a e-commerce? Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná

7. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou zákazníci těšit, kam se standardy služeb v e-commerce posunou a s čím se budou muset popasovat kurýři na poslední míli? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Mailstep umožní e-shopům doručit i večerní objednávky hned druhý den

24. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailstep)
Mailstep, poskytovatel fulfillmentových služeb v České republice, nyní umožňuje doručovat zásilky podobně rychle jako matador tuzemské e-commerce, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Díky službě „Večer objednáno, zítra dodáno“ jsou i večerní objednávky vychystávány ještě tentýž den a zapojení dopravci je doručují již následující den. Čtěte více

Logistika ve stínu ekonomického poklesu a vyhlídky pro rok 2024

27. 2. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Geis)
V uplynulém roce se firmy potýkaly s obtížnou ekonomickou situací a svůj nemalý podíl na tom měly nepříznivé globální události. Velká část firem sledovala propad v objednávkách a růst nákladů, což je vedlo k aktivnímu hledání úspor. Jak se to promítlo do logistiky, která je přímo spjata s nejrůznějšími odvětvími? A co lze v tomto oboru očekávat letos? Čtěte více

DPD u Pardubic otevřelo své největší depo v Česku. Odbaví 5 000 balíků za hodinu

29. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD otevřela v Dolních Ředicích nedaleko Pardubic své rozlohou doposud největší depo v Česku. Nové depo, které se nachází na strategickém místě u dálnice D35, má zastavěnou plochu větší než 5 100 m2 a je schopno odbavit 5 000 balíků za hodinu. Čtěte více

E-shopy čeká logistická špička, třetina vidí řešení ve fulfillmentu

30. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skladon)
Nadcházející měsíce budou pro obchodníky nejnáročnějším obdobím roku, intenzivní přípravy a zásobování tak vrcholí již nyní. Snaha udržet vysokou kvalitu logistiky navzdory výraznému nárůstu objednávek a možnost zbavit se starostí s plánováním skladových i personálních kapacit jsou jedním z důvodů, proč stále více obchodníků využívá tzv. fulfillment. Čtěte více

Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online

27. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: GLS)
Více než polovina Čechů letos všechny nebo většinu vánočních dárků pořídí výhradně na e-shopech (53 %). S jejich nákupem přitom začínají teprve v listopadu (38 %) a více než třetina lidí nechává pořizování dárků dokonce až po slevové akci Black Friday či jen pár dnů před Vánoci. Za dárky Češi plánují utratit do pěti tisíc korun (52 %). Čtěte více

DODO prodejcům umožní optimalizovat cenu dopravy a úroveň poptávky v reálném čase

13. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Služba DODO do logistiky poslední míle přináší koncept dynamické cenotvorby, čímž reaguje na zvyšující se tlak zákazníků na rychlé doručení za co nejnižší ceny. Zavedení dynamického nacenění umožňuje optimalizovat cenu dopravy podle aktuální celkové poptávky v daném městě a tím koncovým zákazníkům poskytnout možnost využít rychlé doručení v den objednání zboží za atraktivnější ceny než kdy dříve. Čtěte více

Stránky

Celkem 51 záznamů