TNT nabízí novým zákazníkům poslat zásilku zdarma

15. 11. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: TNT)
Potřebujete odeslat velkou zásilku, ale děsí vás náklady? Chcete poskytnout svému zákazníkovi přepravu zdarma jako bonus nebo poslat něco zpět dodavateli? TNT nabízí novým zákazníkům možnost poslat zásilku zdarma až do 100 kilogramů.

TNT přišlo s nápaditou kampaní, která je určena všem malým a středním podnikům. Až do 19. prosince 2014 mohou společnosti, které ještě nejsou zákazníky TNT, poslat až 100 kg zásilku do 24 evropských zemí zcela zdarma. Dárek si můžete nadělit na www.tnt.com/freetrial/validation/cs_cz.

TOP 5 nejzajímavějších produktů, které byly dosud v rámci této akce odeslány:

  1. Lékařské zařízení
  2. Části piána
  3. Dveře anglického autoveteránu
  4. Nabíjecí sloupky pro elektromobily
  5. Letecký motor

Portfolio stávajících zákazníků z řad velkých, malých a středních společností chce TNT rozšířit právě o malé a střední firmy. TNT navíc nabízí malým a středním podnikům jednoduché řešení pro přepravu jakékoli zásilky; od dokumentů a balíků až po přepravu palet, TNT má největší evropskou síť silniční a letecké dopravy velkých nákladů i balíků.

Pro stávající zákazníky TNT, kteří již znají přístup společnosti a spolupracují s ní, je připravena samostatná kampaň, ve které mohou získat stolní fotbal.

Štítky: 

Podobné články

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

Co čeká logistiku a e-commerce? Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná

7. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou zákazníci těšit, kam se standardy služeb v e-commerce posunou a s čím se budou muset popasovat kurýři na poslední míli? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více