PayU zjednodušuje integraci platební brány pro e-shopy na Shopify

26. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
PayU, poskytovatel platebních služeb pro e-commerce v Česku, vyvinul dva nové pluginy pro platformu Shopify, která slouží k vytváření a správě internetových obchodů. Nové aplikace od PayU umožňují e-shopům na Shopify nabízet pohodlnější způsoby platby.

Díky Shopify, jedné z nejpopulárnějších e-commerce platforem na světě, mohou firmy provozovat internetový obchod bez nutnosti pokročilých technických znalostí. Toto řešení je oblíbené jak mezi obchodníky, kteří chtějí rychle spustit provoz e-shopu, tak mezi společnostmi, které expandují. PayU nyní díky novým pluginům nabízí rychlou a jednoduchou možnost integrace své platební brány do internetových obchodů na Shopify.

Ve společnosti PayU se snažíme, aby byly online platby co nejjednodušší pro podniky všech velikostí. Naše nové pluginy umožňují obchodníkům snadno integrovat bezpečné a efektivní platební řešení, aby se mohli soustředit na rozvoj svého podnikání,“ poznamenal Martin Prunner, country manager PayU pro Českou republiku.

Výhody pro obchody

Aplikace PayU pro Shopify zjednodušují integraci platební brány a umožňují obchodníkům přijímat platby jen několika kliknutími.

Po stažení a instalaci pluginu PayU GPO ze Shopify App Store mohou obchodníci nastavit své platební preference – například podporované platební metody, měny nebo nastavení ochrany proti podvodům – tak, aby platební brána PayU dokonale vyhovovala jejich obchodním potřebám. Před plným spuštěním plateb je navíc možné vše otestovat v Sandbox prostředí.

Vedle hlavního pluginu platební brány nabízí PayU také plugin PayU GPO – BLIK. Platební metoda BLIK je velmi populární v Polsku a pro české obchodníky na tamním trhu je proto nutností.

„Náš plugin BLIK pro Shopify ocení firmy, které chtějí prodávat online v Polsku, kde je BLIK nejpopulárnější alternativní platební metodou,“ doplnilPrunner.

Plugin BLIK od PayU umožňuje zpracování plateb BLIK přímo na stránce potvrzení objednávky v obchodě. To výrazně zjednodušuje a urychluje nákupní proces, zvyšuje komfort zákazníků a zároveň zlepšuje konverzní poměr.

Díky dostupnosti obou pluginů – PayU GPO a PayU GPO BLIK – si obchodníci mohou přizpůsobit platební systém podle svých potřeb.

Podobné články

Skip Pay jde na Slovensko, nabídne nákup na Třetinu

10. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Skip Pay, fintech od ČSOB, rozšiřuje své služby na Slovensko. Zákazníkům přináší svůj nejoblíbenější produkt, který v loňském roce v Česku dosáhl růstu objemu plateb o 407 % – nákup na Třetinu. Služba umožňuje rozložit platbu až 4 000 eur do tří bezúročných splátek. Čtěte více

Pětina Čechů se stala v posledních třech letech obětí kyberútoku

11. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: UniCredit Bank)
Pětina Čechů v posledních třech letech zaznamenala pokus o kyberútok na svou osobu, ukázal nejnovější průzkum UniCredit Bank. Škoda, kterou kyberútočníci napáchají, se neustále zvyšuje spolu s tím, že kyberútoky jsou čím dál častější. Loni celková škoda na klientech všech bank přesáhla miliardu korun a přesáhne ji i letos, uvádí Česká bankovní asociace. Čtěte více

Fintech Skip Pay spojil síly s platební bránou GoPay

1. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Platební brána GoPay nově nabízí placení prostřednictvím odložených plateb Skip Pay. Zákazníci je nyní najdou na více než 33 000 českých e-shopech, tedy většině e-shopů v Česku. Odložená platba jim umožní rozdělit si nákup do tří bezúročných splátek nebo si celou platbu zdarma odložit až o 30 dní. Čtěte více

Nákup na třetiny se v Česku zabydlel na více než tisícovce tuzemských e-shopů

9. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Twisto)
Nákup na třetiny, který umožňuje rozložit platby nad 1 500 Kč do tří plateb bez poplatků a navýšení, spustilo Twisto v lednu 2022. Nyní společnost hlásí, že ho lidé využili na více než tisícovce e-shopů. Zákazníci si jej oblíbili například na největším českém e-tržišti Allegro, největším prodejci vstupenek Ticketportal i na české e-commerce stálici Slevomatu. Čtěte více