Motorola usnadní správu firemních mobilních zařízení
Díky Moto Remote Control mohou uživatelé zařízení Motorola dostat okamžitou pomoc při řešení problémů v reálném čase. IT administrátoři si mohou vyžádat vzdálený přístup prostřednictvím ThinkShield Console, který musí uživatelé schválit, čímž se zajišťuje ochrana jejich soukromí. Tento pohodlný a bezpečný proces umožňuje rychlou pomoc na jedno kliknutí, přičemž nezáleží na tom, na jakém místě zaměstnanci právě pracují.
S Moto Remote Control mohou IT týmy na dálku diagnostikovat problémy, zachytávat snímky obrazovky, přenášet soubory a také generovat reporty. Bez ohledu na to, zda zaměstnanci pracují na svém pracovišti firmě, nebo na v terénu, poskytuje tento nástroj spolehlivou podporu bez nutnosti fyzického kontaktu. Díky rychlé IT asistenci dokážou řešení Moto Remote Control minimalizovat výpadky a pomáhají udržet produktivitu podniku a soustředěnost zaměstnanců na práci.
Okamžitý vzdálený přístup pro kritické situace
V kritických situacích, kdy je čas rozhodující, případně není uživatel připojen, poskytuje Moto Remote Control okamžitý vzdálený přístup k zařízení Motorola prostřednictvím ThinkShield Console. Tato funkce umožňuje IT administrátorům rychle identifikovat a vyřešit problémy.
S novou funkcí mohou také IT oddělení okamžitě obnovit pravidla, upravit nastavení a vyřešit problémy s chybovými hlášeními, čímž se zajistí řešení kritických situací bez zbytečných prodlev. Díky možnosti vzdáleného řešení problémů mohou podniky snížit počet výjezdů techniků, čímž ušetří čas a náklady, přičemž si stále udrží efektivní provoz.
Systém Moto Remote Control zjednodušuje řešení problémů se zařízeními, a zároveň zajišťuje efektivní a spolehlivý IT provoz s rozšířenými bezpečnostními funkcemi. Zároveň tento nástroj minimalizuje výpadky a zvyšuje provozní flexibilitu.