DPD rozšířilo síť dep

16. 12. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: DPD)
S cílem dostatečně pokrýt jednotlivé regiony a zajistit co nejrychlejší dodání objednaného zboží zákazníkovi rozšířila přepravní společnost DPD celorepublikovou síť dep.

K distribuční síti, která aktuálně činí 14 dep a jedno centrální překladiště, přibyla v polovině října v Olomouci hala o celkové ploše 800 m2, jež se svou kapacitou řadí k největším společnosti DPD. Díky nové hale disponující 36 dveřmi pro kurýry a technologií pro manipulaci se zásilkami v délce 80 m lze významně navýšit kapacitu rozvozu v tomto regionu. Depo je navíc možné rozšířit o dalších 600 m2 a zvýšit tak kapacitu rozvozu o dalších 30 %.

V listopadu bylo vybudováno třetí pražské depo v blízkosti Štěrboholské spojky, které zajišťuje přepravu v regionu Praha 8, Praha 9, Nymbursko a Mladoboleslavsko. Strategicky významná lokalita mimo jiné nabízí zajímavé možnosti budoucího růstu. Nejlépe technologicky vybavené je depo v Brně, které se na podzim přestěhovalo do nových prostor. Hala o velikosti 2 400 m2 je vybavena dopravníky v délce 500 m, 4 svozovými moduly, 4 teleskopickými pásovými dopravníky a 6 gravitačními teleskopickými dopravníky. Celková investice do technologie přesáhla 16 milionů Kč.

Nově vzniklá depa v Praze a Brně a navýšení kapacity depa v Olomouci zajistí přepravu více zásilek a investice do moderních technologií zaručí jejich snazší manipulaci, šetrnější transport z jednoho vozidla do druhého a v neposlední řadě i rychlejší dodání zákazníkovi.

Štítky: 

Podobné články

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

Co čeká logistiku a e-commerce? Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná

7. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou zákazníci těšit, kam se standardy služeb v e-commerce posunou a s čím se budou muset popasovat kurýři na poslední míli? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více