Balikobot.cz spustil napojení na API České pošty

4. 10. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balikobot.cz)
Služba Balíkobot.cz (ze skupiny cenového srovnávače Srovname.cz), která pomáhá internetovým obchodům agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek, spustila přímé datové napojení (API) České pošty. Díky němu mohou e-shopy přenášet data k zásilkám expedovaným přes ČP zcela automaticky.

E-shopům rozšíření umožní zrychlit expedici zásilek přes ČP, tisk štítků a sledování zásilek ve vlastní administraci, snížit chybovost na 0 % a snížit náklady na pracovníky expedice zásilek.

Česká pošta jde e-shopům naproti. Připravuje přímé datové napojení (API). Díky němu bude na ČP možné přenášet data k zásilkám automaticky. E-shopy se nebudou muset přihlašovat do online podání a ani s daty jinak pracovat. Data jednoduše odešlou přímo do systému České pošty.

„O rozšíření se diskutuje a spekuluje už několik let. Nyní je realitou. Proto se nelze divit, že každý, kdo expeduje pomocí České pošty, na tuto funkci netrpělivě čeká. To, že čas jsou peníze, platí v oblasti e-commerce a v logistice obecně snad ještě víc, než kdekoli jinde. Máme velkou radost, že nyní mohou naši klienti zefektivnit systém expedice také u zásilek přes Českou poštu a šetřit tak svůj drahocenný čas a peníze,“ řekl Martin Šauer, manažer projektu Balíkobot.cz.

Česká pošta umožní automatické zasílání v roce 2017. API ČP lze ale začít využívat již nyní pomocí agregátoru přepravních služeb Balikobot.cz. Testování probíhalo ve spolupráci s touto službou, proto může Balíkobot.cz umožnit napojení s předstihem.

Další informace zjistíte na stránkách www.srovname.cz a www.balikobot.cz.

Podobné články

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více

PayU zjednodušuje integraci platební brány pro e-shopy na Shopify

26. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
PayU, poskytovatel platebních služeb pro e-commerce v Česku, vyvinul dva nové pluginy pro platformu Shopify, která slouží k vytváření a správě internetových obchodů. Nové aplikace od PayU umožňují e-shopům na Shopify nabízet pohodlnější způsoby platby. Čtěte více