Allegro urychluje mezinárodní doručení. Pomůže mu WE|DO

13. 9. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Společnost Allegro spouští novou službu Allegro International Delivery, která je postavena na kombinaci řešení více logistických partnerů pro první a poslední míli. Hlavním operátorem odpovědným za poslední míli v Česku se stala společnost WE|DO.

Služba funguje pod jednotným systémem Allegro, který je vybudován tak, aby integroval informace od více logistických poskytovatelů. Za svoz zásilek od prodejců v Polsku bude odpovědná společnost InPost. Koncovým zákazníkům v Česku bude zásilky jako hlavní operátor „na poslední míli“ doručovat společnost WE|DO. Nová služba je koncipována tak, aby umožňovala bezproblémovou výměnu informací mezi všemi zúčastněnými stranami a zároveň poskytovala kupujícím aktuální informace o stavu doručení jejich zásilek. Allegro International Delivery je od začátku vystavěna s důrazem na co nejvyšší nákladovou efektivitu, přičemž nejprve byla spuštěna pro dodávky z Polska do Česka a v budoucnu by se měla rozšířit i do dalších zemí.

Neustále usilujeme o zlepšování rychlosti, spolehlivosti i nákladové efektivity doručovacích služeb, které využívá více než 20 000 obchodníků prodávajících na našem českém tržišti allegro.cz. Tento nový model je skvělou zprávou pro zákazníky i prodejce, zajišťuje totiž rychlou a cenově výhodnou přeshraniční dopravu,“ okomentoval Jakub Kłoczewiak, chief operating officer Allegra.

WE|DO je hlavním operátorem pro tzv. poslední míli, přičemž ústředním překladištěm pro přeshraniční přepravu balíků je centrální depo v Ostředku. V první fázi projektu budou balíky doručovány na téměř 3 500 odběrných míst dostupných v síti WE|DO i prostřednictvím door-to-door kurýrní služby, tedy přímo do rukou koncových zákazníků. Zapojení WE|DO do služby Allegro International Delivery znamená další rozšíření jeho kompetencí nad rámec nynějšího doručování vnitrostátních zásilek pro allegro.cz (od českých obchodníků) či podpory programu Allegro Smart!. Ten svým předplatitelům z řad zákazníků nabízí bezplatné doručování a vracení zásilek, přičemž i u této služby WE|DO zajišťuje door-to-door doručení.

Užší spolupráce s Allegro při jeho vstupu do České republiky a rozšiřování jeho doručovacích služeb má na činnost WE|DO silný dopad. Dává nám nové příležitosti k rozvoji našeho podnikání, což hezky dokládá i naše nedávno spuštěná náborová kampaň, jejímž cílem je v následujících měsících základnu dopravců rozšířit o dalších 500 řidičů,“ popsala Denisa Uhrová, HR business partner WE|DO.

Platforma allegro.cz byla spuštěna v květnu letošního roku. Nyní nabízí produkty od více než 20 tisíc prodejců, kteří přinášejí českým zákazníkům přes 150 milionů nabídek. V České republice tak jde o zdaleka největší výběr zboží nabízeného pod jednou střechou.

Allegro International Delivery rozšiřuje stávající možnosti doručení, platforma totiž již nyní nabízí dodání zboží téměř kamkoli v Evropské unii prostřednictvím dopravců DPD a DHL. Kromě toho si obchodníci mohou vybrat doručení do českých výdejních míst nebo balíkomatů vlastněných logistickou společností Zásilkovna, která přepravu zajišťuje ve spolupráci s Poczta Polska.

Podobné články

Co čeká logistiku a e-commerce? Doručení v přesnou hodinu, dialog s městy i další předplatná

7. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
E-commerce se vloni po pár letech poklesů a stagnací opět naplno probudila a další léta budou znovu ve znamení růstu a s ním spojených vysokých nároků na obchodníky i poskytovatele návazných služeb, jako jsou hráči na poli logistiky. Na co se mohou zákazníci těšit, kam se standardy služeb v e-commerce posunou a s čím se budou muset popasovat kurýři na poslední míli? Čtěte více

Robotický centrální sklad EET Group v Kodani doručí do dvou dnů objednávku kamkoli po Evropě

19. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Patnáct minut cesty po dálnici z kodaňského mezinárodního letiště na předměstí Greve se nachází nový centrální sklad společnosti EET Group, distributora mnoha světových, ale i vlastních prémiových značek IT řešení a náhradních dílů. Odtud putuje objednané zboží do celé Evropy včetně České republiky, přičemž EET Group garantuje jeho dodání do dvou dnů od objednání. Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Balíkovna doručí zásilky i do boxů pro rodinné domy

1. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balíkovna)
Balíkovna, která s 30% podílem na trhu patří mezi lídry v doručování balíků, inovuje svůj webový portál a rozšiřuje služby. Jednou z novinek jsou tzv. domovní boxy pro rodinné domy, které jsou ideálním řešením pro doručení balíků až domů. Čtěte více