Balíkovna doručí zásilky i do boxů pro rodinné domy

1. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Balíkovna)
Balíkovna, která s 30% podílem na trhu patří mezi lídry v doručování balíků, inovuje svůj webový portál a rozšiřuje služby. Jednou z novinek jsou tzv. domovní boxy pro rodinné domy, které jsou ideálním řešením pro doručení balíků až domů.

Cílem nejnovějších změn je reagovat na potřeby zákazníků a poskytnout jim nejrozsáhlejší síť podacích a výdejních míst. Aktuálně provozuje více než 9 500 Balíkoven, z toho bezmála 3 000 představují samoobslužné boxy. Tyto venkovní schránky si mezi zákazníky získaly mimořádnou oblibu a jsou jedním z klíčových prvků dalšího rozvoje Balíkovny.

„Navázání spolupráce s týmem BOOTIQ začátkem loňského roku bylo pro Balíkovnu jednoznačným přínosem. Velmi rychle jsme začali vyvíjet a implementovat nové funkce. Celý proces podání a doručování balíků postupně zdokonalujeme, aby byl pro zákazníky i e-shopy maximálně komfortní,“ uvedl Zdeněk Vejšický, product owner webu Balíkovna. „Věřím, že díky rozšiřování služeb a sítě Balíkoven, spolu se zaváděním technologických inovací, si i nadále udržíme pozici lídra na českém trhu.“

Balíkovna umožňuje svým zákazníkům odbavení balíků přes web i mobilní aplikaci. Do obou platforem investuje, aby trvale poskytovaly kvalitní uživatelskou zkušenost.

„Po převzetí webu jsme implementovali optimalizaci doručování balíků do sítě Balíkovna partner a spustili Balíkovnu na adresu. Také jsme připravili úpravu, která zákazníkům umožňuje vrácení zboží e-shopům, a soustavně pracujeme na zlepšování webu a jeho funkcí,“ popsal Michal Hacker, CEO společnosti BOOTIQ.

Jednou z inovací Balíkovny je možnost podání balíků z boxů. Zákazník vyplní na webu nebo v mobilní aplikaci údaje potřebné pro doručení a balík vloží do jednoho z bezmála 3 000 boxů ze sítě Balíkovny. Podání je tedy mnohem rychlejší a jednodušší, boxy jsou navíc k dispozici 24 hodin denně.

„Na spolupráci s BOOTIQ si cením, že jejich tým dokázal naskočit do rozjetého vlaku a během tří měsíců spustit vývoj nových funkcí. Cílem bylo aktualizovat a rozšířit naše webové řešení. To je sice standardizované, obsahuje ale mnoho prvků vyvinutých takzvaně na klíč,“ vyzdvihl Václav Královec, manažer pro transformaci divize Balíkovna. „Vše se odehrálo velmi rychle během několika workshopů, jichž se zúčastnily týmy obou firem. Skvěle zafungovala také projektová podpora,“ dodal Královec.

Maximální pokrytí a zákaznická zkušenost

V současné době Balíkovna spolupracuje se třemi významnými provozovateli boxů, jde o sítě Alzabox, OX Point a nově také Penguin Box. Díky integraci Balíkovny se společností Sazka lze balíky odesílat a vyzvedávat přes Sazka pointy. To lze také v kamenných obchodech, které služby Balíkovny poskytují coby doplněk ke svému sortimentu. Balíky je zároveň možné odesílat a vyzvedávat v pobočkách České pošty, hustá síť zajišťuje maximální dostupnost služby.

„Dalším společným projektem jsou Domovní boxy pro rodinné domy, u kterého tým BOOTIQ vytvořil novou backendovou službu zajišťující správu dispozic a napojení na interní systémy. Domovní box pro rodinné domy je ideální řešení pro doručení balíků až domů. Už se nemusíte tahat s těžkými balíky, řešit otvírací dobu výdejních míst ani nevyzvednuté balíky během dovolené. Pro balík si dojdete takříkajíc v pantoflích,“ uzavřel Vejšický.

Podobné články

Marketplaces vládnou online obchodu, prodejci se ale nestíhají adaptovat

2. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Lesensky)
Marketplaces již v Evropě zajišťují polovinu online prodejů a zákazníci se na ně rychle adaptují. S rostoucím významem těchto platforem, jako jsou Allegro či Amazon, čelí české e-shopy stále silnější konkurenci. Pokud chtějí uspět, musí počítat s časovou investicí na adaptaci i se zkvalitněním zákaznického servisu. Důležité jsou také pozitivní zákaznické recenze. Čtěte více

Mailstep umožní e-shopům doručit i večerní objednávky hned druhý den

24. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailstep)
Mailstep, poskytovatel fulfillmentových služeb v České republice, nyní umožňuje doručovat zásilky podobně rychle jako matador tuzemské e-commerce, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Díky službě „Večer objednáno, zítra dodáno“ jsou i večerní objednávky vychystávány ještě tentýž den a zapojení dopravci je doručují již následující den. Čtěte více

Češi v létě na internetu utráceli dosud nejvíc z celého roku 2024

23. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Skoro každý třetí Čech, který je uživatelem internetu, si během letních měsíců objednal některou ze služeb on-line. V červenci to přitom bylo v průměru za více než osm tisíc korun, což je letošní jednoznačný rekord. Spotřebitelé v létě utráceli nadstandardně také v e-shopech. Čtěte více

Česká pobočka DPD slaví 30 let od svého vzniku

4. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD, součást sítě balíkové přepravy Geopost, letos slaví 30 let od svého založení v roce 1994. Za dobu svého působení DPD zaznamenala mnoho milníků a stala se lídrem v oblasti udržitelné přepravy. Společně s mateřskou společností Geopost se pak zavázala k dosažení čistých nulových emisí do roku 2040. Čtěte více