Podpora

QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Společnost QNAP potvrdila svůj závazek v oblasti spolehlivosti produktů a spokojenosti zákazníků a oznámila dlouhodobou podporu (Long-Term Support, LTS) pro své operační systémy QTS 5.2 a QuTS hero h5.2. Čtěte více

Dell Technologies přináší novou úroveň moderní podpory a zabezpečení PC

15. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell EMC)
Nové služby a bezpečnostní aktualizace umožňují poskytovat zaměstnancům přizpůsobitelnou IT podporu a možnost bezpečné práce s PC odkudkoli. Čtěte více

Čtyři z pěti firem mají značné rezervy v procesu digitalizace

15. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Digitalizace českých firem nejčastěji končí pouze nákupem licence nového programu. Celý potenciál moderních systémů dokáže využít jen zhruba 20 % firem. I proto společnost Konica Minolta dále rozšiřuje své konzultační a poradenské služby v oblasti efektivního využití cloudových nástrojů společnosti Microsoft. Čtěte více

ASBIS CZ rozšiřuje servisní pokrytí na white-boxové servery

1. 2. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distribuční společnost ASBIS rozšířila servisního pokrytí na všechny x86 servery. Nová služba opravy do druhého pracovního dne od nahlášení se vztahuje na záruční servis všech distribuovaných značek v České republice, tedy Asrock, Asus, Gigabyte, Intel, Supermicro a Tyan. Čtěte více

GFI Software uvádí nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

25. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: GFI Software)
Řešení GFI HelpDesk umožní podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný i součást licenčního modelu GFI Unlimited. Čtěte více

Konica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu

24. 8. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: onica Minolta nabízí bezplatné řešení pro zajištění vzdáleného zákaznického servisu)
Konica Minolta uvolnila na trh bezplatnou verzi nové služby pro vzdálený servis s názvem AIRe Link. Ta je určena zejména technologickým firmám, kterým pomůže zajistit servis produktů u svých zákazníků bez nutnosti fyzické návštěvy technika. Čtěte více

Cisco na podporu partnerů a zákazníků vyčlenilo 2,5 miliardy dolarů

30. 4. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco pokračuje ve snaze pomáhat zákazníkům a partnerům úspěšně přečkat současné složité období, a proto představuje nový program ekonomické odolnosti podniků. Cílem programu v hodnotě 2,5 miliardy dolarů je pomoci zákazníkům a partnerům překonat složitou finanční situaci způsobenou pandemií Covid-19. Čtěte více

Netgear Smart Managed Pro: vzdálená cloudová správa a doživotní záruka

31. 3. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Netgear)
Společnost Netgear přidala možnost vzdáleného nastavení a správy vybraných firemních přepínačů řady Smart Managed Pro prostřednictvím služby Netgear Insight. Dosud bylo možné tato zařízení skrze službu pouze zaregistrovat a monitorovat. Nové funkce a doživotní záruku získají majitelé zmíněných přepínačů po jejich registraci. Čtěte více

Končící podpora Windows 7 jako příležitost

15. 11. 2019. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Od 14. ledna 2020 nebudou počítače se systémem Windows 7 dostávat aktualizace zabezpečení. Je proto nejvhodnější čas přejít na moderní počítač se systémem Windows 10 doplněný o software Office 365. Nové počítače jsou prostě lepší, nebojte se změny! Čtěte více
Bob (H.Y.) Hwang

Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků. Čtěte více

Stránky

Celkem 14 záznamů