Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu

6. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hanwha Techwin)
Možnosti zákaznické podpory společnosti Hanwha Techwin Europe v oblasti před- a poprodejní podpory rozšířilo nasazení softwarové platformy Zendesk Support. Zendesk Support je celosvětově známý systém help desku navržený tak, aby poskytovatelům produktů a služeb pomáhal určovat priority a sledovat i řešit požadavky zákazníků.
Bob (H.Y.) Hwang

Nový systém přispěje ke zefektivnění procesů zákaznické podpory v Hanwha Techwin Europe, aby se zákazníkům vždy dostalo rychlé odezvy přesně na míru.

„Jsme odhodláni vynikat ve všem, co děláme, a platforma Zendesk Support v tomto ohledu pomůže týmu podpory ve Velké Británii poskytovat zákaznickou podporu na ještě lepší úrovni, než pro kterou jsme již prosluli, neboť nám umožní efektivně určovat prioritu a vyřizovat hovory ve prospěch ještě lepších zákaznických zkušeností,“ uvedl Bob (H.Y.) Hwang., ředitel společnosti Hanwha Techwin Europe. „Pro Hanwha Techwin Europe to také znamená možnost budovat znalostní databázi a reportovací systém, což nám pomůže identifikovat klíčové problémy a udělat si celkový obrázek o našem prostředí podpory.“

Zavedením platformy Zendesk Support se završuje první fáze posilování služeb zákaznické podpory Hanwha Techwin Europe. Firma již oznámila, že v příštích měsících zavede další prvky sady programů Zendesk. Jde např. o Zendesk Guide pro přístup do znalostní databáze a Zendesk Talk na podporu živého chatu a messagingu, stejně tak jako poskytování místních čísel ve všech regionech, aby se na podporu mohli pohodlně a levně obracet zákazníci z celé Evropy.

Štítky: 

Podobné články

Značka TrueCam končí, přechází pod LAMAX

22. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LAMAX)
Oblíbené autokamery TrueCam přechází pod značku LAMAX. Ta bude dál pokračovat v jejich vývoji, kdy zúročí své bohaté zkušenosti s výrobou spotřební elektroniky. Čtěte více

Nový Red Hat OpenShift AI zvyšuje škálovatelnost a přizpůsobivost umělé inteligence

21. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Nejnovější verze platformy Red Hat OpenShift AI pro umělou inteligenci a strojové učení umožňuje podnikům ve velkém rozsahu vytvářet a poskytovat aplikace s podporou AI v hybridním cloudu. Platforma Red Hat OpenShift AI 2.15 je navržena tak, aby poskytovala větší flexibilitu i možnosti ladění a sledování, což pomáhá urychlit inovace a zajistit provozní konzistenci AI/ML. Čtěte více

QNAP přislíbil dlouhodobou podporu operačních systémů QTS 5.2 a QuTS hero h5.2

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: QNAP)
Společnost QNAP potvrdila svůj závazek v oblasti spolehlivosti produktů a spokojenosti zákazníků a oznámila dlouhodobou podporu (Long-Term Support, LTS) pro své operační systémy QTS 5.2 a QuTS hero h5.2. Čtěte více

HPE vyhlásilo partnery roku 2024

19. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: HPE)
Společnost Hewlett Packard Enterprise během slavnostního večera, který proběhl ve čtvrtek 31.10. 2024 v Praze, ocenila své nejlepší české prodejce a distributory roku 2024. Čtěte více