Hanwha Techwin Europe posiluje svoji před- a poprodejní podporu
Nový systém přispěje ke zefektivnění procesů zákaznické podpory v Hanwha Techwin Europe, aby se zákazníkům vždy dostalo rychlé odezvy přesně na míru.
„Jsme odhodláni vynikat ve všem, co děláme, a platforma Zendesk Support v tomto ohledu pomůže týmu podpory ve Velké Británii poskytovat zákaznickou podporu na ještě lepší úrovni, než pro kterou jsme již prosluli, neboť nám umožní efektivně určovat prioritu a vyřizovat hovory ve prospěch ještě lepších zákaznických zkušeností,“ uvedl Bob (H.Y.) Hwang., ředitel společnosti Hanwha Techwin Europe. „Pro Hanwha Techwin Europe to také znamená možnost budovat znalostní databázi a reportovací systém, což nám pomůže identifikovat klíčové problémy a udělat si celkový obrázek o našem prostředí podpory.“
Zavedením platformy Zendesk Support se završuje první fáze posilování služeb zákaznické podpory Hanwha Techwin Europe. Firma již oznámila, že v příštích měsících zavede další prvky sady programů Zendesk. Jde např. o Zendesk Guide pro přístup do znalostní databáze a Zendesk Talk na podporu živého chatu a messagingu, stejně tak jako poskytování místních čísel ve všech regionech, aby se na podporu mohli pohodlně a levně obracet zákazníci z celé Evropy.