GfK

Ročenka RMOL.CZ: Nejzajímavější průzkumy roku 2019

24. 12. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
V roce 2019 jsme pro vás na RMOL.CZ připravili desítky analýz, studií a předpovědí, které prozrazují, v jaké kondici se nacházely různé tržní segmenty a jak by se měl trh dále vyvíjet. K nejzajímavějším z nich se můžete nyní vrátit a podívat se, zda se předpovědi naplnily a co nás pravděpodobně čeká v blízké budoucnosti. Čtěte více

Pozemní vysílání je v Česku populární, placená televize však přesto převládá

28. 11. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Polovina Čechů aktivních na internetu využívá ve své domácnosti terestrický příjem televizního signálu. Placená televize ale není žádným otloukánkem – nějakou její formu využívá 63 % internetové populace (v některých případech právě v souběhu s terestrickým příjmem), přičemž 59 % placenou televizi považuje za hlavní typ příjmu. Čtěte více

Ročenka RMOL.CZ: Nejzajímavější průzkumy roku 2018

1. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
V roce 2018 jsme pro vás na RMOL.CZ připravili desítky analýz, studií a předpovědí, které prozrazují, v jaké kondici se nacházely různé tržní segmenty a jak by se měl trh dále vyvíjet. K nejzajímavějším z nich se můžete nyní vrátit a podívat se, zda se předpovědi naplnily a co nás pravděpodobně čeká v blízké budoucnosti. Čtěte více

Obyvatelé střední Evropy umělé inteligenci důvěřují

11. 12. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Přibližně 90 % obyvatel střední a východní Evropy má podle nejnovější studie společnosti IBM obecné povědomí o umělé inteligenci. Přestože mnohým lidem chyběla osobní zkušenost s umělou inteligencí, více než 80 % respondentů očekává její širší využití v brzké budoucnosti. Čtěte více

Největší bariérou pro (častější) nákup na internetu jsou náklady na dopravu

7. 12. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Počítače, notebooky a tablety vybírá pouze na internetu 48 % Čechů, což je v porovnání se zbytkem Evropy daleko více. Naopak Češi v nákupu na internetu zaostávají za evropským průměrem v nákupu finančních služeb, oděvů, módy, nebo přípravků na péči o dítě. Čtěte více

Rozdíly v kupní síle jednotlivých regionů ČR se snižují

27. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Výroční analýza společnosti GfK „Kupní síla 2018“ mapuje nerovnoměrnost úrovně výše disponibilních příjmů obyvatel jednotlivých částí republiky. Přes existující rozdíly je z porovnání zřejmé, že rozdíly mezi jednotlivými obcemi či regiony se postupně mírně snižují a že nejsou zdaleka tak vysoké, jako ve většině evropských zemí. Čtěte více

K mobilnímu placení využívá chytré telefony a tablety 29 % Čechů

16. 11. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Čeští spotřebitelé využívají svá mobilní zařízení během nákupního (rozhodovacího) procesu velmi intenzivně. Smartphony používají především mladší generace, starší generace dává přednost tabletům. Čtěte více

Koncept inteligentní domácnosti ožívá díky hlasovým asistentům

27. 9. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Myšlenka inteligentní domácnosti vznikla už před delší dobou a postupně se vyvíjela od počátečního nápadu až po reálnou nabídku. V první polovině roku 2018 bylo jen v Německu, Velké Británii a Francii prodáno přes 16 milionů zařízení pro inteligentní domácnost v hodnotě 5,4 miliardy eur a podle GfK může k dalšímu výraznému růstu dojít díky hlasovým asistentům. Čtěte více

Špičkové modely táhnou růst prodeje televizorů

7. 9. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Společnost GfK zaznamenala v první polovině roku 2018 tržby na globálním trhu televizorů ve výši 45 miliard eur. To je zhruba o procento více nežli ve stejném období loňského roku a je to především díky letošnímu mistrovství světa ve fotbale v Rusku. Letos se očekává celosvětový prodej 238 milionů přijímačů, což je v porovnání s rokem 2017 nárůst o dvě procenta. Čtěte více
Foto: Freeimages.com

Ročenka RMOL.CZ: Nejzajímavější průzkumy roku 2017

29. 12. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
V roce 2017 jsme pro vás na RMOL.CZ připravili desítky analýz, studií a předpovědí, které prozrazují, v jaké kondici se nacházely různé tržní segmenty a jak by se měl trh dále vyvíjet. K nejzajímavějším z nich se můžete nyní vrátit a podívat se, zda se předpovědi naplnily a co nás pravděpodobně čeká v blízké budoucnosti. Čtěte více

Stránky

Celkem 29 záznamů