CZC.cz

CZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro

14. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat. Čtěte více

63 % Čechů nakupujících na e-shopech pro osobní účely stále používá stolní počítač

5. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Popularita a aktuální cenová dostupnost notebooků by mohla vyvolat dojem, že tradiční stolní počítače jsou už několik let otázkou minulosti. Skutečnost je však jiná, téměř dvě třetiny respondentů průzkumu CZC používají pro své osobní účely stále nepřenosné řešení. Čtěte více

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více

Allegro posiluje integraci se značkami Mall, CZC i WE|DO: Jejich spojením vzniká entita Allegro

16. 10. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Allegro nadále upevňuje svou pozici v České republice. Z nedávno zveřejněných výsledků vyplývá, že celá skupina roste, přičemž stoupá také zájem zákazníků nakupovat na nově spuštěném online tržišti allegro.cz. Důvodem je mimo jiné další rozvoj značek skupiny Allegro v Česku – tedy MALL.CZ, CZC a WE|DO. Čtěte více

Jak vypadá typický český „pařan“?

5. 7. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Internetový prodejce CZC při příležitosti oslav čtvrtstoletí své existence provedl detailní průzkum mezi více než 2 000 českými hráči. Výsledky některých okruhů, prezentované přehlednou infografikou, vás možná překvapí… Čtěte více

Ředitelem marketingu Mall a CZC je Jan Suchý

25. 5. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall Group)
Na pozici marketingového ředitele pro značky Mall a CZC nastoupil Jan Suchý (42). Nový ředitel má za sebou více než patnáct let zkušeností z agenturního prostředí. V Mall Group má na starosti veškeré marketingové aktivity spojené s dalším směřováním značek CZC i Mall, a to napříč všemi zeměmi, kde skupina působí. Čtěte více

Češi si chtějí stále častěji konfigurovat nový počítač sami, třetina si ho i sama sestaví

24. 5. 2023. (redaktor: František Doupal)
Čeští zákazníci se postupně odklání od nákupu počítačových sestav s předem danou konfigurací a dávají přednost vlastnímu výběru jednotlivých komponent. Tento trend potvrzuje meziroční srovnání dat společnosti CZC, která nabízí jak okamžitě dostupné hotové PC sestavy, tak i možnost zakoupit počítač prostřednictvím Konfigurátoru PC sestav. Čtěte více

CZC posiluje nabídku firemních služeb a produktů

4. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Společnost CZC chce v letošním roce navýšit prodeje v B2B segmentu a ze současného 20% podílu z celkového obratu míří na 30 % v horizontu dvou let. Opírá se přitom o stávající silnou zákaznickou základnu, rozvoj spolupráce s externími poskytovateli služeb po celé České republice a rozšiřování sortimentu v segmentu profesionálního sofistikovaného hardwaru. Již nyní nabízí firmám v programu CZC.Business čtyři úrovně členských výhod. Čtěte více

Češi hrají nejradši na počítači, čtvrtina ale touží po PlayStation 5

24. 3. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Mezi českými hráči vedou počítače a notebooky. Skoro 62 % aktivně hrajících Čechů využívá pro herní účely nejraději specializované herní nebo stolní PC a 16 % preferuje notebook. Velká část hráčů nicméně střídá různé herní platformy (včetně mobilních telefonů) a skoro 40 % oslovených hraje alespoň občas na herní konzoli. Jen 15 % staví však hraní na některé z nich na první místo. Čtěte více

Stránky

Celkem 41 záznamů