Ředitelem marketingu Mall a CZC je Jan Suchý
Suchý v uplynulých letech působil v několika mediálních agenturách, jako je např. globální společnost Omnicom Media Direction, kde byl zodpovědný za tvorbu mediální strategie i vedení plánovacího týmu. Jeho další profesní kroky směřovaly ke spoluzaložení vlastní mediální agentury zaměřené na online marketing, v jejímž vedení strávil dva roky. Necelé tři roky působil také ve společnosti Wavemaker, kde sehrál významnou roli při akvizici nového klienta – společnosti L’Oréal, pro níž Suchý následně spravoval marketingové aktivity napříč českým, slovenským a maďarským trhem. Ve společnosti Mall působil Suchý již před svým nástupem na pozici ředitele marketingu, dva a půl roku totiž ve firmě vedl tým mediálního plánování.
Ve své nynější roli je Suchý zodpovědný nejen za budování a rozvoj zákaznické základny Mall a CZC, ale také za efektivní využití vzájemných synergií i marketingové aktivity spojené s postupující integrací značek se skupinou Allegro.
„Mall je generalista, takže má ambici oslovit svým sortimentem, cenou a důvěryhodností opravdu každého. CZC je pak jasně profilovaná značka, která staví na férovosti, osobním přístupu a kvalitním výběru specifické nabídky produktů, navzájem se tak skvěle doplňují. Na těchto silných stránkách obou značek chci proto i nadále stavět a zároveň nakupujícím ukázat možnosti, které do světa české e-commerce přináší Allegro a jeho nově spuštěné lokální tržiště,“ uvedl Jan Suchý, nový ředitel marketingu Mall Group.