Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště.

Od 31. března 2025 budou zákazníci nakupovat v obchodě Mall na platformě Allegro, což je vyhrazená sekce online tržiště, nabízející zákazníkům zboží z nabídky Mall. Důvodem změny je konsolidace všech technologických platforem ve skupině Allegro a jejich přechod na společný software. Obchod Mall již po úspěšném spuštění slouží stávajícím i novým zákazníkům a nyní nabízí kompletní sortiment Mallu jako prodejce, tak jak ho zákazníci znají z Mall.cz.

Nové a známé výhody

Tento obchod nabízí zákazníkům výhody platformy Allegro, například program Allegro Protect, který automaticky chrání všechny objednávky a zajišťuje vrácení peněz až do výše 100 000 Kč, označení Garance nejnižší ceny zajišťující nejlepší nabídku prostřednictvím srovnání cen na vybraných českých e-shopech, slevové akce Allegro Days nebo široké možnosti doručení včetně vlastních samoobslužných výdejních boxů – One Boxů.

Program Allegro Smart!, který zákazníkům zajišťuje neomezené bezplatné doručení a vrácení zboží za pevný roční nebo měsíční poplatek, a který zákazníci znají z Mall.cz, je dostupný i na Allegro. Smart! je možné také bezplatně vyzkoušet během pravidelných kampaní Smart week. Chybět nebude ani široká nabídka B2B produktů na Allegro Business.

„Čeští a slovenští zákazníci Mall velmi dobře znají, jde o místní e-shop s dlouhou historií. Dokončujeme přechod na novou platformu, kde zachováváme to, co mají zákazníci rádi, a přidáváme výhody platformy Allegro,“ řekl Giuseppe Panarese, viceprezident pro mezinárodní byznys ve společnosti Allegro. 

Praktické informace pro zákazníky

Výrobky z nabídky Mall budou i nadále zasílány z lokálních skladů v Česku a proces vrácení zůstává stejný. Zákazníci budou mít i nadále přístup k historii svých objednávek z Mall.cz. V případě objednávek z Mall.cz uskutečněných do 31. 3. budou veškeré reklamace a vrácení zboží vyřízeny obvyklým způsobem. Zakoupené dárkové poukazy je možné uplatnit na Mall.cz do 31. 3. 2025 nebo je vyměnit za Allegro vouchery.

Veškerá nabídka ze sortimentu Mallu je již nyní k dispozici v Mall obchodě na Allegro, nabídky od partnerů, které byly dříve dostupné na Mall.cz., se přidávají k výběru tržiště Allegro. Pro firemní zákazníky je Mall obchod s kompletní nabídkou k dispozici v sekci vyhrazené B2B nákupům s názvem Allegro Business, která nabízí další slevy a výhody pro firmy.

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více