Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště.

Od 31. března 2025 budou zákazníci nakupovat v obchodě Mall na platformě Allegro, což je vyhrazená sekce online tržiště, nabízející zákazníkům zboží z nabídky Mall. Důvodem změny je konsolidace všech technologických platforem ve skupině Allegro a jejich přechod na společný software. Obchod Mall již po úspěšném spuštění slouží stávajícím i novým zákazníkům a nyní nabízí kompletní sortiment Mallu jako prodejce, tak jak ho zákazníci znají z Mall.cz.

Nové a známé výhody

Tento obchod nabízí zákazníkům výhody platformy Allegro, například program Allegro Protect, který automaticky chrání všechny objednávky a zajišťuje vrácení peněz až do výše 100 000 Kč, označení Garance nejnižší ceny zajišťující nejlepší nabídku prostřednictvím srovnání cen na vybraných českých e-shopech, slevové akce Allegro Days nebo široké možnosti doručení včetně vlastních samoobslužných výdejních boxů – One Boxů.

Program Allegro Smart!, který zákazníkům zajišťuje neomezené bezplatné doručení a vrácení zboží za pevný roční nebo měsíční poplatek, a který zákazníci znají z Mall.cz, je dostupný i na Allegro. Smart! je možné také bezplatně vyzkoušet během pravidelných kampaní Smart week. Chybět nebude ani široká nabídka B2B produktů na Allegro Business.

„Čeští a slovenští zákazníci Mall velmi dobře znají, jde o místní e-shop s dlouhou historií. Dokončujeme přechod na novou platformu, kde zachováváme to, co mají zákazníci rádi, a přidáváme výhody platformy Allegro,“ řekl Giuseppe Panarese, viceprezident pro mezinárodní byznys ve společnosti Allegro. 

Praktické informace pro zákazníky

Výrobky z nabídky Mall budou i nadále zasílány z lokálních skladů v Česku a proces vrácení zůstává stejný. Zákazníci budou mít i nadále přístup k historii svých objednávek z Mall.cz. V případě objednávek z Mall.cz uskutečněných do 31. 3. budou veškeré reklamace a vrácení zboží vyřízeny obvyklým způsobem. Zakoupené dárkové poukazy je možné uplatnit na Mall.cz do 31. 3. 2025 nebo je vyměnit za Allegro vouchery.

Veškerá nabídka ze sortimentu Mallu je již nyní k dispozici v Mall obchodě na Allegro, nabídky od partnerů, které byly dříve dostupné na Mall.cz., se přidávají k výběru tržiště Allegro. Pro firemní zákazníky je Mall obchod s kompletní nabídkou k dispozici v sekci vyhrazené B2B nákupům s názvem Allegro Business, která nabízí další slevy a výhody pro firmy.

Podobné články

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více

APEK vyzývá k jednání – nekalá konkurence v e-commerce sílí

12. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Prodejci z třetích zemí, především z Číny, představují významný problém pro český e-commerce trh. Nekontrolovaný příliv zboží roste tempem přesahujícím sto procent ročně a čínští prodejci, kteří zasílají své zboží přes platformy jako Temu nebo Aliexpress, už podle APEK vloni tvořili přes desetinu českého trhu. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více

E-commerce v roce 2025: Trendy, které rozhodnou o úspěchu

30. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Brilo)
E-commerce vstupuje do nové éry, která redefinuje způsob, jakým lidé nakupují a firmy prodávají. Rok 2025 se ponese ve znamení inovací, personalizace a technologických pokroků. Pro české obchodníky to znamená nejen příležitosti, ale i výzvy. Čtěte více