CZC posiluje nabídku firemních služeb a produktů

4. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Společnost CZC chce v letošním roce navýšit prodeje v B2B segmentu a ze současného 20% podílu z celkového obratu míří na 30 % v horizontu dvou let. Opírá se přitom o stávající silnou zákaznickou základnu, rozvoj spolupráce s externími poskytovateli služeb po celé České republice a rozšiřování sortimentu v segmentu profesionálního sofistikovaného hardwaru. Již nyní nabízí firmám v programu CZC.Business čtyři úrovně členských výhod.

CZC dále posiluje svou divizi CZC.Business, jejíž obrat v posledních měsících setrvale roste. V roce 2023 se chce zaměřit na prohlubování vztahů s B2B partnery a navázání spolupráce s dalšími lokálními i celorepublikovými dodavateli. Kromě rozšiřování sortimentu sofistikovaného profesionálního hardwaru se společnost stala prodejcem serverových systémů Fujitsu, které dodává včetně komplexních služeb na území celé České republiky. CZC se tak po 25 letech své existence zařazuje mj i mezi systémové integrátory.

Nejvíce firmy kupují hardware, roste však i význam služeb

V současné době generuje víc než polovinu obratu divize CZC.Business prodej hardwaru a počítačových komponent, dalších přibližně 15 % tvoří tiskárny a také spotřební materiál. Nezanedbatelným sortimentem je také nehardwarové kancelářské vybavení, které se do celkových prodejů firmám promítá asi 10% podílem. V této oblasti je velmi významnou součástí nabídky CZC vlastní značka CZC.Office zahrnující kromě hotových i konfigurovatelných počítačů, spotřebního materiálu, myší a klávesnic také například kancelářské stoly a židle.

Vztahy s firemními zákazníky rozvíjíme dlouhodobě a náš program CZC.Business jim podle objemu nákupů, které realizují během roku, nabízí čtyři úrovně členských výhod. Do teď nás nicméně společnosti vnímaly zejména jako dodavatele hardwaru. S nástupem letošního roku jsme začali segment B2B významně posouvat směrem ke koncepci, díky níž můžeme firmám nabídnout mnohem víc. Živnostníkům například umožňujeme nakoupit se splatností a při prodeji na IČO přidáváme k většině produktům 24měsíční záruku. V té souvislosti jsme si také stanovili měřitelný cíl meziročního navýšení podílu prodeje firemním zákazníkům, který nám pomůže vyhodnotit, jestli jsme se vydali správným směrem. V první fázi se zaměříme na rozšíření nabídky menším a středním firmám a s dalším rozvojem služeb se budeme přibližovat i větším společnostem,“ uvedl Vojtech Sedlák, B2B manažer společnosti CZC.

Po zapojení do programu CZC.Business mohou firmy využívat například možnost zrychleného vyřízení reklamace nebo vrácení nerozbaleného i rozbaleného zboží. U větších nákupů mohou společnosti řešit své individuální potřeby s osobním vyhrazeným obchodníkem. V individuálně posuzovaných případech mohou firmy také využívat nákupy na fakturu se splatností či využít odborné poradenství ohledně možnosti využití státních dotací pro podniky a instituce.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více