Agenti AI

IceWarp připravuje privátní AI modely založené na firemních datech, které nikdy neopustí prostředí klienta

26. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp)
Nejen zapojení ChatGPT do účtu uživatele, ale i privátní jazykové modely založené výhradně na datech klienta, která nikdy neopustí prostředí komunikační platformy IceWarp. Tak vypadají vybrané plány provozovatele této služby, která představuje alternativu ke službám jako Microsoft 365 nebo Google Workspace. Čtěte více

Pipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty

20. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Pipedrive, tvůrce uživatelsky přívětivé a efektivní CRM platformy pro malé podniky, představil nové pojetí svého produktu. Klíčovou změnou je integrace digitálních AI agentů, kteří jsou kdykoli k dispozici. Agenty lze ovládat textem i hlasem, přizpůsobují se kontextu jednotlivých uživatelů a mohou za obchodníky řešit rutinní úkoly a v reálném čase jim poskytovat důležité informace. Čtěte více

SAP představil řešení Business Data Cloud a vlastní AI agenty

18. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Řešení Business Data Cloud sjednocuje data ze systémů SAP i dalších zdrojů a poskytuje podnikům spolehlivý základ pro lepší rozhodování a efektivní využití AI. Nové řešení zahrnuje technologie od společnosti Databricks z oblasti datové analytiky, AI a strojového učení. K dalším novinkám patří i vlastní AI agenti, kteří budou řešit zadání prostřednictvím vzájemné spolupráce. Čtěte více

Integrace dat je pro nadcházející éru AI agentů klíčová

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
S rostoucími nároky na IT zdroje podle nového průzkumu 93 % vedoucích pracovníků IT v podnicích implementovalo nebo plánuje v příštích dvou letech implementovat agenty umělé inteligence. Problémy s integrací však podle průzkumu společnosti MuleSoft brání firmám plně využít potenciál této technologie k vytvoření neomezené digitální pracovní síly, která může významně snížit pracovní zátěž IT. Čtěte více

Jak mohou pomoci AI agenti, když klesá důvěra spotřebitelů v obchodníky?

18. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Nejnovější průzkum společnosti Salesforce ukazuje, že důvěra spotřebitelů vůči komerčním společnostem je rekordně nízká a že umělá inteligence zvyšuje nároky na značky. V současné době se 60 % spotřebitelů domnívá, že díky pokroku v oblasti AI je důvěra ještě důležitější. Čtěte více