Agenti AI

Embedded thumbnail for Amazon představil novou generaci chytré asistentky Alexa

Amazon představil novou generaci chytré asistentky Alexa

Přidáno: 17. 3. 2025

Společnost Amazon pod označením Alexa+ představila

Agenti kontaktních center nemají dostatek informací k efektivnímu fungování. Pomoci může AI

14. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Rostoucí nespokojenost zákazníků, nedostatečná podpora zaměstnanců kontaktních center a zastaralé technologie. To jsou tři hlavní aspekty, které podle globálního průzkumu Cisco negativně ovlivňují fungování zákaznické podpory. V Česku také vzniká nový klub expertů na kontaktní centra, který povede Cisco Gold partner Soitron. Čtěte více

Microsoft Copilot přináší řadu praktických novinek. Bude osobnější a bude se moci „dívat“

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Společnost Microsoft při příležitosti oslav svého 50. výročí představila i řadu novinek ve svém asistentovi Copilot. Novinky budou dostupné uživatelům postupně, některé z nich prozatím navíc pouze prostřednictvím programu Windows Insiders. Čtěte více

HPE podporuje rozvoj agentní AI specializovanou jednotnou inteligentní datovou vrstvou

26. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Společnost Hewlett Packard Enterprise představila jednotnou datovou vrstvu pro umělou inteligenci, hlubší spolupráci se společností NVIDIA a významná vylepšení v celém svém portfoliu podnikových datových úložišť. Podniky budou moci rychleji získávat poznatky z dat díky snadnému přístupu, vestavěné inteligenci a společnému řízení multicloudových dat od různých poskytovatelů. Čtěte více

Salesforce uvedla na trh novou generaci autonomních agentů s umělou inteligencí

19. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce uvedla pod názvem Agentforce 2dx na trh nejnovější verzi své digitální pracovní platformy pro zavádění důvěryhodných, autonomních agentů s umělou inteligencí do pracovního procesu. V této verzi Agentforce překračuje reaktivní, uživateli iniciovaný svět chatových rozhraní a umožňuje proaktivním agentům pracovat v pozadí, bez neustálého lidského dohledu. Čtěte více

Salesforce a Google přinášejí Gemini do Agentforce

4. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Agentforce bude moci využívat modely Gemini společnosti Google, což agentům umožní pracovat s obrázky, zvukem a videem, zpracovávat složitější úkoly pomocí multimodálních funkcí Gemini a kontextových oken s dvěma miliony znaků. Zároveň budou moci jednat s využitím poznatků a odpovědí v reálném čase, které jsou podloženy vyhledáváním Google s umělou inteligencí Vertex. Čtěte více

IceWarp připravuje privátní AI modely založené na firemních datech, které nikdy neopustí prostředí klienta

26. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: IceWarp)
Nejen zapojení ChatGPT do účtu uživatele, ale i privátní jazykové modely založené výhradně na datech klienta, která nikdy neopustí prostředí komunikační platformy IceWarp. Tak vypadají vybrané plány provozovatele této služby, která představuje alternativu ke službám jako Microsoft 365 nebo Google Workspace. Čtěte více

Pipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty

20. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Pipedrive, tvůrce uživatelsky přívětivé a efektivní CRM platformy pro malé podniky, představil nové pojetí svého produktu. Klíčovou změnou je integrace digitálních AI agentů, kteří jsou kdykoli k dispozici. Agenty lze ovládat textem i hlasem, přizpůsobují se kontextu jednotlivých uživatelů a mohou za obchodníky řešit rutinní úkoly a v reálném čase jim poskytovat důležité informace. Čtěte více

SAP představil řešení Business Data Cloud a vlastní AI agenty

18. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Řešení Business Data Cloud sjednocuje data ze systémů SAP i dalších zdrojů a poskytuje podnikům spolehlivý základ pro lepší rozhodování a efektivní využití AI. Nové řešení zahrnuje technologie od společnosti Databricks z oblasti datové analytiky, AI a strojového učení. K dalším novinkám patří i vlastní AI agenti, kteří budou řešit zadání prostřednictvím vzájemné spolupráce. Čtěte více

Integrace dat je pro nadcházející éru AI agentů klíčová

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
S rostoucími nároky na IT zdroje podle nového průzkumu 93 % vedoucích pracovníků IT v podnicích implementovalo nebo plánuje v příštích dvou letech implementovat agenty umělé inteligence. Problémy s integrací však podle průzkumu společnosti MuleSoft brání firmám plně využít potenciál této technologie k vytvoření neomezené digitální pracovní síly, která může významně snížit pracovní zátěž IT. Čtěte více

Stránky

Celkem 11 záznamů