Pipedrive představil CRM nové generace vybavené AI agenty

20. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Pipedrive, tvůrce uživatelsky přívětivé a efektivní CRM platformy pro malé podniky, představil nové pojetí svého produktu. Klíčovou změnou je integrace digitálních AI agentů, kteří jsou kdykoli k dispozici. Agenty lze ovládat textem i hlasem, přizpůsobují se kontextu jednotlivých uživatelů a mohou za obchodníky řešit rutinní úkoly a v reálném čase jim poskytovat důležité informace.

„Nacházíme se v klíčovém bodě technologického vývoje – v době, kdy už umělá inteligence není jen abstraktní koncept, ale dostupná superschopnost integrovaná do běžných nástrojů,“ uvedl Dominic Allon, CEO Pipedrive. „Naše nové pojetí, postavené na AI agentech, otevírá novou éru inovací a přináší intuitivnější způsob interakce s technologiemi. AI agenti a obchodní týmy budou fungovat jako kolegové, což obchodníkům umožní zaměřit se na budování vztahů, uzavírat zakázky a dosahovat těch nejambicióznějších cílů.“

Ekosystém AI agentů od Pipedrive zahrnuje obecné i specializované digitální asistenty, kteří v reálném čase poskytují informace, učí se z uživatelské zpětné vazby a provádějí potřebné úkoly, zatímco obchodníci si stále udržují kontrolu nad procesem. Tito agenti pracují s hlasovými i textovými příkazy a fungují jako skuteční obchodní specialisté, kteří poskytují hlubší vhled a zajišťují plynulou spolupráci.

„Naše pojetí posouvá hranice toho, co je možné, když se spojí AI s lidskou odborností,“ uvedla Viktoria Ruubel, CPO v Pipedrive. „Představte si CRM, které obchodníkům šetří čas, neboť eliminuje zdlouhavé úkoly a propojuje data z celého obchodního procesu. Díky síti inteligentních AI agentů naše platforma nejen podporuje obchodní management, ale aktivně pomáhá týmům – automatizuje úkoly, propojuje klíčová data a odhaluje zásadní příležitosti, které by jinak mohly zůstat bez povšimnutí.“

Prozatím v betaverzi

Pipedrive představil pilotní verzi svého řešení s AI agenty. Navržené je tak, aby zvyšovalo efektivitu obchodních procesů a zlepšovalo uživatelský zážitek. Nový AI agent dokáže samostatně vytvářet personalizovaný e-mailový obsah, který posouvá obchodní jednání, shrnovat předchozí komunikaci, vysvětlovat doporučené formulace a zvýrazňovat nejdůležitější e-maily, aby žádná klíčová příležitost neunikla pozornosti.

Během roku 2025 plánuje Pipedrive do svého ekosystému AI agentů implementovat další vylepšení, která obchodním týmům umožní efektivněji řídit průběh práce, získávat přesnější obchodní vhled a zjednodušovat každodenní úkoly.

Ekosystém se bude rozšiřovat

Ekosystém AI agentů vychází z úspěchu Pipedrive AI – komplexní sady nástrojů využívajících OpenAI a vlastní softwarové technologie – a Pipedrive Pulse, což je na AI postavené řešení zaměřené na efektivnější oslovování potenciálních zákazníků a identifikaci nejperspektivnějších obchodních příležitostí. Pipedrive Pulse je nyní jako beta verze k dispozici pro omezený počet zákazníků. Vylepšená verze Pulse bude pro všechny zákazníky dostupná na jaře 2025 a přinese další rozšíření funkcí na podporu obchodních týmů.

Pipedrive klade důraz na bezpečný a odpovědný vývoj AI technologií v souladu s nejvyššími oborovými standardy ochrany soukromí a bezpečnosti. Společnost Pipedrive nedovoluje třetím stranám využívat klientská data k trénování AI modelů a sama je nevyužívá k tomuto účelu bez výslovného souhlasu uživatelů.

Další informace získáte zde.

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí

30. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %). Čtěte více

Konec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach

10. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb. Čtěte více

Spokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky

2. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy. Čtěte více