Dell Technologies Forum 2023 se zabývalo (nejenom) umělou inteligencí

30. 11. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Každoroční technologická akce Dell Technologies Forum se letos uskutečnila 22. listopadu v pražském O2 Universu. Akce se zúčastnilo přes tisíc profesionálů i nadšenců, které zajímají nové technologie a jejich využití pro podporu firemního růstu.

Dopolední program zahájila keynote Marca O'Regana, CTO pro EMEA společnosti Dell Technologies, po které následovala panelová diskuze k tématu umělé inteligence moderovaná Miroslavem Filipem, enterprise segment sales managerem z Dell Technologies. Diskuze se zúčastnili odborníci z SAS Insitute, Microsoftu a Intelu.

Odpolední program ukázal zapojení umělé inteligence napříč firemním IT

Odpolední blok byl rozdělen na tři části. V hlavním sále proběhl program s názvem The DataCenter Story, který se zabýval moderním ukládáním firemních dat, jejich zabezpečením a obnovou v případě útoku. Představena byla také nová řešení Dell APEX, která zajišťují plynulý přechod do multicloudu.

Ve druhém sále se prezentovaly nové produkty pro pracovní prostředí od počítačů, přes notebooky až po periferie. Hovořilo se také o pronikání umělé inteligence do firemních procesů. Představeny byly i novinky v recyklaci produktů.

Program třetí části byl nazván Future of Servers, Edge & AI a experti se v něm zabývali novinkami v portfoliu serverů Dell PowerEdge nebo novou platformou Dell NativeEdge. Svými zkušenostmi přispěli také zástupci firem Microsoft, NVIDIA nebo AMD.

Obsahu jednotlivých sekcí programu odpovídala také expo zóna, která nabídla přehlídku nejnovějších serverů a dalších infrastrukturních či bezpečnostních produktů, ale také počítačů, notebooků a periferií pro hybridní práci. Návštěvníci si mohli prohlédnout také Concept Luna, návrh udržitelného počítače.

Partneři Dellu si odnesli ocenění

V závěru konference společnost Dell Technologies udělila ocenění Partner Awards 2023, která jsou udělována partnerům za rozvoj podnikání v partnerském programu společnosti Dell Technologies a za to, že svým zákazníkům otevírají nové možnosti díky technologickým řešením. Programem provázel regional channel sales manager Dellu Milan Hrabovský a partnerem roku se stala společnost DATA FORCE. Které další společnosti uspěly zjistíte zde.

Obrazová galerie:

Profilová karta firmy

Dell Technologies

Dell Technologies

Již více než 28 let poskytuje společnost Dell státům, komunitám, zákazníkům a uživatelům kdekoli na světě možnost využívat technologii, která splní jejich sny. Zákazníci věří, že jim zajistíme technologická řešení, s jejichž pomocí toho více udělají i zvládnou – přitom nezáleží na tom, zda u nich doma, v práci, ve škole nebo kdekoli jinde.

Zobrazit detail firmy

Podobné články

Konference Red Hat Summit 2024 přinesla řadu novinek z oblasti open source a AI

10. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Red Hat)
Setkání společnosti Red Hat v Denveru v Coloradu se stalo jednou z největších světových událostí v oblasti open source a mimo jiné nabídlo i řadu zásadních oznámení v oblasti podnikového využití umělé inteligence nebo cloudově nativních technologií. Čtěte více

Nová vlna zařízení podporujících práci s AI

6. 5. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Na trh začínají přicházet nová zařízení, která jsou uzpůsobená práci s umělou inteligencí. Přední výrobci následují trend rozšiřování nástrojů gen-AI a díky novému hardwaru umožňují odbavovat úlohy pro AI částečně lokálně, a tudíž rychleji. Čtěte více

HPE Aruba Networking: přístupové body Wi-Fi 7 řady 730

4. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Hewlett Packard Enterprise)
Nové bezdrátové přístupové body řady 730 s Wi-Fi 7 představují komplexní IT řešení na okraj sítě, připravené pro implementaci technologií umělé inteligence. Nabízí bezpečné a výkonné připojení pro záznam a přenos dat pro trénink umělé inteligence a automatické vyvozování. Čtěte více

O důvěře zaměstnanců v umělou inteligenci rozhodne kvalita a přesnost generovaných dat

2. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Největším problémem umělé inteligence je špatná práce s daty, soudí podle průzkumu společnosti Salesforce analytici firem napříč světovými trhy. Téměř šest z deseti oslovených uživatelů AI tvrdí, že je obtížné získat od AI to, co zrovna potřebují, přičemž více než polovina respondentů tvrdí, že nedůvěřuje datům používaným k trénování dnešních systémů AI. Čtěte více