Meziroční tržby CZC.cz se zvedly o 50 %

11. 7. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: CZC.cz)
Společnost CZC.cz zaznamenala v prvních šesti měsících letošního roku meziroční růst tržeb o 49 %. Jde o nejvýraznější pololetní růst za poslední čtyři roky, kdy se společnosti daří pravidelně navyšovat tržby dvouciferným tempem. Největší podíl na prodeji měly notebooky, mobilní telefony a tablety.

„Na letošní rok jsme plánovali růst přibližně 30 %, o to více mě těší, že se nám již v první polovině roku podařilo překonat naše očekávání a meziročně navýšit tržby téměř o 50 %,“ řekla Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz. „Příznivě se pro CZC.cz nevyvíjí jen souhrnné statistiky, ale také dynamika tempa růstu, která od začátku roku stoupá a z lednových 40 % v červnu dosáhla na 60 %,“ dodala Dvořáková.

Na růstu tržeb se již tradičně podepsaly nejsilnější kategorie zboží – notebooky, mobilní telefony a tablety. Největší nárůst v těchto klíčových komoditách zaznamenaly mobilní telefony, jejichž tržby meziročně vzrostly o 149 %. Navzdory všeobecnému povědomí o stagnaci na trhu s počítači dosáhly v CZC.cz vysokých prodejů i notebooky, které si meziročně polepšily o 43 %. Pětici nejsilnějších produktových kategorií uzavírají televize a grafické karty.

„Našim zákazníkům se vedle široké nabídky produktů dobře etablovaných značek snažíme stále častěji nabízet také na českém trhu běžně nedostupné, přesto neméně zajímavé zboží,“ informoval Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz. „Z poslední doby jsou to například Chromebooky 2 značky Samsung s plnou lokalizací pro českého zákazníka,“ dodal.

Při rozhodování, zda si zboží nechat doručit až domů nebo si jej bezplatně vyzvednout na některé z 61 poboček CZC.cz po celé ČR, zákazníci nejčastěji volí právě osobní odběr: „Možnost bezplatného osobního odběru preferuje přibližně 80 % našich zákazníků,“ uvedl Demuth.

Štítky: 

Podobné články

GfK: Motivace k nákupu na internetu a v kamenném obchodě se neliší tolik, jak bychom si mysleli

9. 6. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Mezi lidmi panuje všeobecně zažité přesvědčení, že primární motivací spotřebitelů k nákupům na internetu jsou cena, úspora času a přístup k širší nabídce zboží. Nakupování v tradičních obchodech pak má být motivováno přímým kontaktem a možností odnést si nákup ihned domů. Ale je tomu skutečně tak? Čtěte více

AlzaBoxy se po Praze rozšiřují do středních Čech

11. 7. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz pokračuje v pokrytí Prahy AlzaBoxy a instaluje je nově také do středních Čech. Po prázdninách pak čeká možnost vyzvedávání zboží ze schránek také na studenty v největších studentských areálech v Praze. Čtěte více