Meziroční tržby CZC.cz se zvedly o 50 %
„Na letošní rok jsme plánovali růst přibližně 30 %, o to více mě těší, že se nám již v první polovině roku podařilo překonat naše očekávání a meziročně navýšit tržby téměř o 50 %,“ řekla Jitka Dvořáková, generální ředitelka CZC.cz. „Příznivě se pro CZC.cz nevyvíjí jen souhrnné statistiky, ale také dynamika tempa růstu, která od začátku roku stoupá a z lednových 40 % v červnu dosáhla na 60 %,“ dodala Dvořáková.
Na růstu tržeb se již tradičně podepsaly nejsilnější kategorie zboží – notebooky, mobilní telefony a tablety. Největší nárůst v těchto klíčových komoditách zaznamenaly mobilní telefony, jejichž tržby meziročně vzrostly o 149 %. Navzdory všeobecnému povědomí o stagnaci na trhu s počítači dosáhly v CZC.cz vysokých prodejů i notebooky, které si meziročně polepšily o 43 %. Pětici nejsilnějších produktových kategorií uzavírají televize a grafické karty.
„Našim zákazníkům se vedle široké nabídky produktů dobře etablovaných značek snažíme stále častěji nabízet také na českém trhu běžně nedostupné, přesto neméně zajímavé zboží,“ informoval Kamil Demuth, marketingový ředitel CZC.cz. „Z poslední doby jsou to například Chromebooky 2 značky Samsung s plnou lokalizací pro českého zákazníka,“ dodal.
Při rozhodování, zda si zboží nechat doručit až domů nebo si jej bezplatně vyzvednout na některé z 61 poboček CZC.cz po celé ČR, zákazníci nejčastěji volí právě osobní odběr: „Možnost bezplatného osobního odběru preferuje přibližně 80 % našich zákazníků,“ uvedl Demuth.