E-tail

GfK: Motivace k nákupu na internetu a v kamenném obchodě se neliší tolik, jak bychom si mysleli

9. 6. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: GfK)
Mezi lidmi panuje všeobecně zažité přesvědčení, že primární motivací spotřebitelů k nákupům na internetu jsou cena, úspora času a přístup k širší nabídce zboží. Nakupování v tradičních obchodech pak má být motivováno přímým kontaktem a možností odnést si nákup ihned domů. Ale je tomu skutečně tak? Čtěte více

Meziroční tržby CZC.cz se zvedly o 50 %

11. 7. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: CZC.cz)
Společnost CZC.cz zaznamenala v prvních šesti měsících letošního roku meziroční růst tržeb o 49 %. Jde o nejvýraznější pololetní růst za poslední čtyři roky, kdy se společnosti daří pravidelně navyšovat tržby dvouciferným tempem. Největší podíl na prodeji měly notebooky, mobilní telefony a tablety. Čtěte více

AlzaBoxy se po Praze rozšiřují do středních Čech

11. 7. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Alza.cz)
Alza.cz pokračuje v pokrytí Prahy AlzaBoxy a instaluje je nově také do středních Čech. Po prázdninách pak čeká možnost vyzvedávání zboží ze schránek také na studenty v největších studentských areálech v Praze. Čtěte více