Mall nabízí českým zákazníkům bezplatnou dopravu

29. 11. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Internetové tržiště Mall.cz dále pokračuje v integraci se společností Allegro a přináší do Česka službu Smart!, která umožní zákazníkům ušetřit na dopravě. Možnost bezplatného doručení mají od 24. 11. k dispozici všichni registrovaní zákazníci, přičemž nabídka se vztahuje na miliony produktů v sortimentu, ať už je prodává přímo Mall, nebo některý z tisíců partnerských e-shopů.

Současná akce potrvá po dobu dvou měsíců do 24. 1. 2023. 

Možnost nechat si své zásilky doručit zcela zdarma je nyní dostupná všem zákazníkům Mallu, kteří si zaregistrují zákaznický účet a přijmou marketingová sdělení. Bezplatná doprava bude automaticky uplatněna na každý nákup s minimální hodnotou 299 korun. Miliony produktů, na které je možné uplatnit dopravu zdarma, jsou označeny symbolem Smart!. Službu mohou využívat fyzické osoby i zákazníci nakupující na IČO, a to na neomezený počet zásilek.

Bezplatné doručení do tisíců výdejních míst

Svou objednávku si mohou nechat zákazníci doručit zdarma do jakéhokoliv výdejního místa, kterých Mall aktuálně nabízí již téměř 15 tisíc napříč celou Českou republikou. Kromě tradičních pick-up pointů mohou zákazníci využít i samoobslužné boxy, které jsou poslední dva roky mezi nakupujícími čím dál oblíbenější, a to i díky tomu, že jsou dostupné nepřetržitě. Těchto boxů je po Česku již více než 3 000, Mall přitom počet výdejních míst neustále navyšuje.

Více než pět tisíc e-shopů na jednom místě  

Mall aktuálně nabízí zboží od více než pěti tisíců obchodníků, a představuje tak největší marketplace v Česku. Každý měsíc se Mall marketplace rozrůstá i o několik stovek nových prodejců. Zákazníci si na tržišti cení především širokého výběru z více než 5,5 milionu produktů z nejrůznějších kategorií i cenových hladin.

Bezplatná doprava je vítanou novinkou nejen pro zákazníky, ale i pro samotné prodejce. Služba Mall Smart! je totiž nástrojem, jak k nákupu na tržišti motivovat ještě větší množství zákazníků a zároveň tak obchodníkům pomoci s navýšením prodejů. Mall marketplace konstantně roste především poslední dva roky, což dokládají také čísla z meziročního porovnání – ve stejném období v roce 2021 byla na tržiště napojena přibližně polovina aktuálně prodávajících obchodníků a šíře nabídky představovala třetinu té současné. Nejrychleji přitom roste nabídka produktů v kategorii módy, auto moto, ale i nábytku, kde se v meziročním srovnání rozšířila o několik stovek procent. Čeští zákazníci na Mall tržišti oceňují především to, že jim umožňuje nakoupit na jediném místě vše, co zrovna potřebují, a to v dobře známém a důvěryhodném prostředí.

Podobné články

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více

PayU zjednodušuje integraci platební brány pro e-shopy na Shopify

26. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: PayU)
PayU, poskytovatel platebních služeb pro e-commerce v Česku, vyvinul dva nové pluginy pro platformu Shopify, která slouží k vytváření a správě internetových obchodů. Nové aplikace od PayU umožňují e-shopům na Shopify nabízet pohodlnější způsoby platby. Čtěte více