Firmy.cz spustily nové firemní profily

5. 2. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Seznam.cz)
Seznam.cz od února 2016 nastartoval výrazné změny služby Firmy.cz. Zavedl dva typy firemních profilů (Seznam zdarma a Seznam naplno) s řadou výhod pro inzerující společnosti. Profily postupně sjednotí zobrazování živnostníků, podnikatelů i firem napříč službami Seznam.cz.

Inzerující firmy získají například možnost zařadit svůj profil do více kategorií, vkládat akční nabídky nebo být vidět na přednostních pozicích serveru Mapy.cz. Tým Firmy.cz také spustil test konkrétních firemních upoutávek na domovské stránce Seznam.cz, vylepšil hledání při nepřesné poloze uživatele a chystá další úpravy.

„Firmy.cz jsou jediným internetovým firemním katalogem v České republice, jehož návštěvnost po úpravách z roku 2014 stoupá. Denně jej dnes navštíví v průměru 250 tisíc reálných uživatelů. Současnými změnami posouváme katalog směrem ke službě, která lidem rychle odbaví každou jejich potřebu. A to bez ohledu na to, zda člověk hledá přímo na službě Firmy.cz, Mapy.cz nebo v Seznam.cz Vyhledávání. Všechny důležité informace o firmě totiž najde přímo tam, kde je hledá. Změny se během letošního roku postupně projeví v řadě našich služeb, a lidem tak ušetříme čas,“ představil myšlenky, které za změnami stály, Jiří Vrba, produktový manažer Firmy.cz.

Nový koncept Firmy.cz přinese výrazný rozdíl mezi inzerujícími a neinzerujícími firmami a živnostníky. Každá firma má možnost si vybrat mezi dvěma typy profilů: Seznam zdarma a Seznam naplno. Aktivací profilu Seznam naplno získají podnikatelé a živnostníci reprezentativní profil s upoutávkami ve vyhledávání Seznam.cz, přednostní pozice a zvýraznění na Mapy.cz i v samotném katalogu Firmy.cz, možnost zveřejnit upoutávku na akční nabídky, profil bez odkazů na konkurenci, přesné statistiky návštěvnosti ze všech služeb Seznam.cz, kde se jejich profil zobrazí, a spoustu dalších výhod.

Výhody profilu Seznam naplno budou spuštěny v další fázi úprav v březnu 2016. Změnou, která je však lidem viditelná již dnes, je omezení počtu kategorií, do kterých se mohou zařadit firmy s profilem Seznam zdarma. Podle Jiřího Vrby Seznam.cz vychází touto změnou vstříc požadavku podnikatelů, firem i živnostníků, kteří na službě inzerují, a právem tak požadují vyšší výkon na úkor konkurence. Zároveň dojde u neinzerujících firem k omezení počtu kontaktů, což umožní častější automatizované ověření kontaktů a výrazně zkvalitní poskytované informace.

Firmy využívající Seznam naplno určitě ocení i novinku, která může mít zásadní vliv na rozvoj jejich obchodu. S dnešním spuštěním změn totiž začínáme v testovacím provozu doporučovat konkrétní firmy v boxíku přímo na domovské stránce Seznam.cz. „Chceme postupně vyzkoušet doporučování podle různých specifik od lokality, času, hledaných dotazů, přes počasí po aktuální trendy. Nejnavštěvovanější česká internetová stránka, na kterou každý den zavítá v průměru 2,7 milionu reálných uživatelů, tak bude lidem nabízet konkrétní firmy, které se jim mohou právě hodit,“ vysvětlil Jiří Vrba.

Štítky: 

Podobné články

Tomáš Vacek, partner marketingové agentury Contexto

PR a marketing v době AI: Příležitosti a hrozby

3. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Contexto)
AI technologie se stávají neocenitelným pomocníkem v marketingu a PR. Nabízejí nové možnosti, jak přizpůsobit obsah konkrétním zákazníkům a poskytnout jim lepší zážitek. Automatizace však s sebou nese například i riziko ztráty lidské kreativity. Nad tím, jak ovlivní AI technologie trh marketingu a PR, se zamyslel Tomáš Vacek z marketingové agentury Contexto. Čtěte více

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více