Ericsson od Microsoftu koupí Mediaroom
Podle prognóz v roce 2013 dosáhne globální trh s internetovou televizí 76 milionů uživatelů, s tržbami 32 miliard dolarů, do roku 2015 počet uživatelů vzroste na 105 milionů, s tržbami 45 miliard dolarů.
Celková nabídka multimediálních řešení Ericssonu kombinujících televizní vysílání s video obsahem, která se více zaměří na potřeby spotřebitelů, se stane základem poskytování služeb koncovým uživatelům. Význam distribuce videa zákazníkům a jejich spotřebitelům neustále poroste, ruku v ruce se zaváděním stále většího počtu sítí LTE využívaných uživateli chytrých telefonů.
Služba Microsoft Mediaroom je televizní technologií, kterou využívá řada předních mezinárodních provozovatelů televize, např. firmy AT&T U-verse, Entertain of Deutsche Telekom, Telefonica, TELUS Optik TV a Swisscom. Televizní služby využívající technologii Mediaroom jsou nabízeny ve více než 22 milionech set-top-boxech v Severní a Jižní Americe, regionu EMEA a asijsko-pacifickém regionu.