CZC.cz rozjíždí franšízy

14. 6. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: CZC.cz)
CZC.cz otevře v červenci první tři pobočky sítě CZC.cz partner. Franšízy budou v jednotlivých okresech tvořit zavedení místní prodejci počítačů a elektroniky. Pilotní pobočky se otevírají v Mostě, Českém Krumlově a Říčanech. Do dvou let chce rozšířit svoji síť poboček do všech krajských a okresních měst.

Síť poboček CZC.cz partner bude budována postupně ze zavedených prodejců počítačů a elektroniky, kteří již v daném okrese působí. Zákazníci budou moci v nové síti využívat vše, na co jsou u stávajících výdejen e-shopu zvyklí - od odborného poradenství po příjem reklamací. Zůstává také nulový manipulační poplatek za osobní odběr zboží.

„CZC.cz poslední rok rychle roste a otevírání dalších poboček je logickým krokem, jak být svým zákazníkům ještě blíž. Díky síti CZC Partner dokážeme i v tom nejvzdálenějším místě České republiky nabídnout kompletní sortiment zboží s osobním odběrem zdarma, navíc s odborným poradenstvím a službami zavedeného místního prodejce,“ vysvětlil důvody spuštění partnerské sítě majitel CZC.cz, Josef Matějka.

Kvalita služeb na pobočkách bude jištěna několika způsoby – kromě přísného manuálu a řady podmínek, které musí prodejce splňovat, bude na dodržování kvality dohlížet také tým zaměstnanců. „Udržet solidní pověst, kterou u svých zákazníků máme, je pro nás klíčové. Proto další pobočky sítě CZC Partner otevřeme vždy až tehdy, kdy budou ty stávající fungovat na 100 procent a přesně podle našich představ,“ dodal k procesu otevírání poboček Josef Matějka.

Důvody pro vstup do sítě CZC Partner shrnul Václav Kounovský ze společnosti SupportIT, která bude provozovat pobočku v Mostě: „CZC.cz vnímáme jako známou značku s dobrou pověstí a ve spojení úspěšného e-shopu s naší kamennou prodejnou vidíme velký obchodní potenciál. Své služby budeme moci nabídnout novým zákazníkům, kteří nás doposud neznali.“

Klíčové výhody sítě CZC Partner pro zákazníka

• Garance stejné ceny jako v e-shopu CZC.cz
• Za osobní odběr zboží na jakékoliv z poboček CZC Partner nejsou účtovány žádné manipulační ani jiné poplatky.
• Zákazníci zde mohou reklamovat zakoupené zboží. Po vyřízení reklamace bude reklamované zboží zasláno zákazníkovi na náklady prodejce až do domu.
• Zákazník může naplno využívat technickou nebo obchodní podporu zákaznického centra CZC.cz.

Štítky: 

Podobné články

CZC jako e-shop končí, po transformaci se stane součástí platformy Allegro

14. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
V souvislosti se začleněním CZC do mezinárodní struktury Allegro Group prochází nyní e-shop postupnou transformací. Nejpozději od konce září bude obchod dostupný již jen výhradně na platformě Allegro. Nový majitel však slibuje, že ostatní dlouhodobé charakteristické rysy tohoto obchodu bude i nadále rozvíjet a podporovat. Čtěte více

63 % Čechů nakupujících na e-shopech pro osobní účely stále používá stolní počítač

5. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Popularita a aktuální cenová dostupnost notebooků by mohla vyvolat dojem, že tradiční stolní počítače jsou už několik let otázkou minulosti. Skutečnost je však jiná, téměř dvě třetiny respondentů průzkumu CZC používají pro své osobní účely stále nepřenosné řešení. Čtěte více

Chytré náramky jsou přežitkem, Češi si rádi připlatí za sofistikovanější hodinky

27. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Chytré hodinky letos definitivně přebraly trh fitness náramků. Z letošních prodejů je navíc zřejmé, že jsou Češi v této kategorii poměrně nároční zákazníci a ocení kvalitu a pokročilé funkce. Čtěte více

Češi a nakupování vánočních dárků podle CZC.CZ

7. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: CZC.cz)
Největší nákupní horečka právě začala, protože Češi nemají ještě nakoupeno na Vánoce. Tedy aspoň více než polovina z nich. Podle průzkumu CZC.CZ bude mezi dárky letos hodně elektroniky, nejčastěji pak mobilní telefony, chytré hodinky, sluchátka a herní příslušenství. Čtěte více