DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům.

Akce DPD trvá od 1. února do 30. dubna 2025 a zapojit se mohou jak nové e-shopy, které DPD dosud nevyužívaly, tak i ty stávající. Pokud e-shopy nabídky využijí, budou mít možnost cenu za smluvních podmínek využívat i po tomto termínu. Přihlásit se lze přes webové stránky DPD nebo v případě již registrovaných e-shopů i přes vlastního obchodního zástupce.

Jako jeden z největších balíkových přepravců chceme nabídnout e-shopům podmínky, které jim umožní reagovat na aktuální situaci na trhu. Doufáme, že vzhledem k oblibě doručení mimo domov budou z takto výhodné ceny za balík těžit jak samotné e-shopy, tak jejich zákazníci,“ řekl Miloš Malaník, ředitel DPD a dodává „Věřím, že tento krok velmi uvítá řada českých e-shopů, které v poslední době čelí silné konkurenci ze zahraničí, například z Číny.

Oceňujeme iniciativu DPD a jsme rádi, že můžeme přispět ke zlepšení dostupnosti cenově výhodného doručení v Česku. Díky naší spolupráci se podařilo rozšířit tuto nabídku i na více než 2 300 AlzaBoxů, což e-shopům i zákazníkům přináší ještě větší flexibilitu a pohodlí,” vysvětlil místopředseda představenstva Alzy Jakub Krejčíř.

Zájem o doručování do výdejních míst a samoobslužných boxů stále roste. Na konci roku 2024 pokořilo DPD hranici 7000 výdejních míst a boxů - za rok tedy v Česku narostla síť o více než 60 %. Podle posledních dat z největšího evropského průzkumu E-shopper Barometer 69 % pravidelných online nakupujících v Česku preferuje doručení mimo domov (na výdejní místa/do boxů/do kamenných prodejen).

Do boxů si nechává doručovat 35 % lidí, na výdejní místa pak 53 %. Více než 2/3 respondentů využívá pravidelně více než jedno doručovací místo.

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více