Češi udělí 12 000 hodnocení e-shopů denně
„Už dávno neplatí, že si zákazníci v recenzích jenom stěžují. Naopak – trendem je vyjádřit svoji spokojenost - obchodníky pochválit a poděkovat za servis případně službu navíc, kterou jim poskytli,“ řekl Jan Kriegel, ředitel zákaznického centra nákupního portál Heureka.cz a pokračoval: „Podíl nedoporučujících recenzí je dlouhodobě pod hranicí 4 %. U špičky mezi českými e-shopy, vítězi soutěže ShopRoku, je však tento podíl ještě výrazně nižší – pod hranicí jednoho procenta.“
Rychlost, zajímavé doplňkové služby, prvotřídní servis zákazníků – to vše ve spojení především s kvalitní komunikací e-shopu je skvělým základem proto, dosáhnout od zákazníků vynikajícího hodnocení. „Z reakcí zákazníků víme, že dokážou odpustit i nějakou tu chybičku – pokud se zákazníky e-shop jedná na rovinu a nemlží, nemusí ani případná komplikace znamenat žádnou tragédii,“ dodal Jan Kriegel z Heureky.
Data vyplývají z programu Ověřeno zákazníky a soutěže ShopRoku, jejíž osmý ročník právě probíhá.