Co zákazníci chtějí od vašeho e-shopu
Z výsledků studie vyplývá, že při nákupu v e-obchodě nejvíce zákazníci ocení kompletní informace o produktu včetně galerie obrázků. Dobře popsané informace u jednotlivých výrobků pokládá za důležité 91 % zákazníků, kvalitní fotografie jsou klíčové pro 87 % nakupujících.
„Nakupující vnímají obchod jako celek včetně jeho vzhledu a všech nabízených služeb. Stále více si například všímají odpovídajících informací o dostupnosti zboží a následného dodržení termínů pro doručení, důležitým aspektem je mimo jiné doporučení konkrétního obchodu od známých. Pozitivní zkušenosti jiných zákazníků lákají stále nové a nové nakupující,“ řekl Jan Vetyška, výkonný ředitel APEK.
Podle zveřejněných výsledků studie by měli provozovatelé e-shopů věnovat velkou pozornost skladové dostupnosti zboží a jeho včasnému dodání. Důraz na pravdivé informace o dostupnosti totiž klade 90 % respondentů. A že nakupující sledují nejen cenu samotného zboží, ale také celkovou sumu vydanou na nákup, dokazuje velký důraz kladený na nabídku dopravy zdarma – tu vnímá jako významný faktor 86 % dotazovaných zákazníků internetových obchodů.