Sociální sítě

Které trendy aktuálně vládnou nákupům a čím se lidé nechají ovlivnit?

13. 6. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASPEN.PR)
Sociální sítě, influenceři, nové technologie včetně umělé inteligence, zhýčkanost části zákazníků, vliv ekologie, ale i tlak na peněženku kvůli inflaci a zpomalování růstu ekonomiky. Některé trendy jdou v nákupním chování na první pohled proti sobě. Jaké jsou ty nejaktuálnější? Čtěte více

Sociální sítě pro přímé nákupy Čechy příliš nelákají

29. 7. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Sociální sítě hrají v našich životech stále významnější roli. A to nejen v oblasti zábavy nebo sdílení informací. Významně také ovlivňují to, co, jak a kde nakupujeme. Přestože v ČR objednávání přímo prostřednictvím tohoto zdroje příliš netáhne, jsou sítě významným dodavatelem zákazníků pro e-shopy. Jak prostřednictvím klasické reklamy, tak díky influencerům. Čtěte více

Infografika: Češi tráví čas na internetu nejčastěji vyhledáváním, sociální sítě jsou na třetím místě

26. 7. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: AITOM)
Češi nejčastěji na internetu vyhledávají informace (67 %), dále jej využívají k posílání e-mailů (57 %), k návštěvě sociálních sítí (53 %) a čtení online zpravodajství (40 %). Čtěte více
pixabay.com

Microsoft převezme profesní sociální síť LinkedIn

14. 6. 2016. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: ČTK)
Společnost Microsoft kupuje sociální síť LinkedIn za 26,2 miliardy dolarů. Prodej je schválen představenstvy obou společností, převzetí Microsoftem by mělo být kompletní do konce roku. Čtěte více

Češi online komunikaci nevěří, ale stejně v ní řeší své soukromí

25. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Většina českých uživatelů považuje online komunikaci za nespolehlivou. I přesto ji pravidelně využívají, a to i k debatám o soukromých tématech. Čtěte více

České firmy a sociální média

21. 12. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: DBM)
Význam sociálních sítí i blogů pro firmy a organizace meziročně vzrostl, přesto některé velké podniky sociální média nadále ignorují. Denně sociální sítě monitoruje více než polovina (52 %) firem a blogy či videoblogy více než desetina (11,9 %). Překvapením je, že sociální sítě vůbec nesleduje 20,6 % respondentů, u blogosféry je to dokonce 50,8 %. Čtěte více

Na síti LinkedIn se nejvíce rekrutují lidé z IT

12. 8. 2015. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: Grafton Recruitment)
Personalisté stále častěji vyhledávají kandidáty pro volné pracovní pozice na sociálních sítích. Je to způsobeno nejen popularitou sítí Facebook a LinkedIn v ČR, ale i oživením pracovního trhu. Zatímco meziročně stoupl počet volných pracovních míst o 25 %, počet reagujících kandidátů na inzerci pracovních pozic klesl o 20 %. Personalisté nyní často hledají kandidáty napřímo. Vyplývá to z výkumu agentury Grafton Recruitment. Čtěte více

Obliba LinkedIn, ale i dalších sociálních sítí roste

22. 6. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Nielsen Admosphere)
Komunitní weby jsou dlouhodobě jednou z nejvyužívanějších služeb na internetu. Nejznámější zůstává Facebook, následuje YouTube a český portál Spolužáci.cz. Roste naopak popularita profesionální sítě LinkedIn a zahraničních služeb na úkor českých obecně. Čtěte více

Čechy nebezpečí na sociálních sítích netrápí

27. 9. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kaspersky Lab)
Uživatelé si rizika aktivního vyžívání sociálních sítí dle průzkumu Kaspersky Lab a B2B International příliš neuvědomují. Sociální sítě jsou přitom dle průzkumu třetí nejoblíbenější aktivitou na internetu, hned po e-mailu a čtení, na mobilech dokonce druhou. Čtěte více

Sociální sítě českým firmám pomáhají zvýšit zisk

5. 4. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Microsoft)
Pro šéfy rostoucích malých a středních firem (SMB) jsou internetové nástroje na řízení vztahů se zákazníky nejdůležitější technologií, která jim může pomoci uspět na trhu. Následují sociální sítě a online obchody. Čtěte více

Stránky

Celkem 11 záznamů