Reklama

Nové signage zobrazovače od Philipsu se obejdou bez elektřiny

16. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: PPDS)
Společnost PPDS, která dodává na trh profesionální zobrazovače značky Philips Professional Displays and Solutions, představila zcela novou produktovou řadu Tableaux. Produkty z této série využívají technologii barevného digitálního papíru (ePaper), jsou vhodné pro provoz 24/7 a drtivou většinu času se obejdou bez napájení. Čtěte více

Kam se bude ubírat digital signage?

5. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Digital signage je perspektivní segment nabízející celou řadu příležitostí. S různými reklamními, informačními, zábavními, prezentačními či telekomunikačními audio-vizuálními přístroji se setkáváme takřka na každém kroku a možností pro nasazení digital signage obrazovek či projektorů bude rychle přibývat. Jak toho můžete využít pro rozvoj svého byznysu? Čtěte více

Co čeká internetovou inzerci v roce 2016

29. 1. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Internet Billboard)
Neočekávejme, že by se snad v roce 2016 zastavil růst investic do internetové reklamy a marketingu. Stále bude platit, že reklama na internetu poroste rychleji než reklama klasická (tištěná, televizní). Pro řadu firem přinese rok 2016 navýšení marketingových rozpočtů a úměrné navýšení peněz, které dávají do reklamy. Čtěte více

Mobilní marketing předstihne v roce 2016 příjmy z reklamy v novinách

22. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: ZenithOptimedia)
Mobilní marketing příští rok předstihne příjmy z reklamy v tištěných novinách. Podle předpovědi agentury ZenithOptimedia bude tržní podíl mobilního marketingu na celkových výdajích na reklamu tvořit 12,4 %, zatímco podíl reklamy v novinách bude 11,9 %. Mobilní internet se stane třetím největším marketingovým polem. Čtěte více