Nové signage zobrazovače od Philipsu se obejdou bez elektřiny

16. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: PPDS)
Společnost PPDS, která dodává na trh profesionální zobrazovače značky Philips Professional Displays and Solutions, představila zcela novou produktovou řadu Tableaux. Produkty z této série využívají technologii barevného digitálního papíru (ePaper), jsou vhodné pro provoz 24/7 a drtivou většinu času se obejdou bez napájení.

Společnost Philips vyvinula produktovou rodinu Tableaux ve snaze o dosažení dalšího milníku v energetické efektivitě a udržitelnosti. Tyto (digital) signage displeje využívají digitální papír (ACeP) a i při provozu 24/7 poskytují barevně věrný a jasný obraz s nulovou spotřebou (pokud se zrovna nemění zobrazovaný obsah).

Panely zobrazí 60 000 barev a uplatní se v řadě prostředí včetně firem, retailu, veřejných prostorů nebo třeba hromadné dopravy. Je zřejmé, že tato technologie má svá úskalí, ale navzdory tomu jistě najde i příležitosti, kde se stane ideální alternativou ke klasickým LCD (a jiným) panelům. Výrobce zmiňuje, že jsou vhodné např. pro zobrazování otevírací nebo provozní doby, nejrůznějších plánů a rozvrhů, nabídek (např. poledních menu či speciálních akcí) nebo třeba reklam a aktuálních promoakcí.

Obrazovky se díky svému provedení uplatní i na místech, kde je ztížený (nebo dokonce žádný) přístup k elektřině. Navíc jsou lehké a v případě potřeby se dají snadno přenášet do míst, kde jsou aktuálně nejvíce potřeba. Modely řady Tableaux se mohou stát i alternativou dražších řešení, která jsou drahá na pořízení i provoz a jejich uživatelé navíc nejsou ani zdaleka schopni využít veškerých funkčních možností.

Obsah v panelech lze měnit manuálně nebo vzdáleně prostřednictvím aplikací od PPDS i nástrojů třetích stran. Využívat bude možné také cloudovou platformu PPDS Wave, která vznikla za účelem hromadné vzdálené správy zobrazovačů tohoto výrobce.

Panely budou prozatím dostupné v úhlopříčkách 25" (s poměrem stran 16 : 9) a 28" (32 : 9), později se objeví i v jiných velikostech.

Štítky: 
Digital signage, Velkoplošné obrazovky, Reklama, TP Vision (Audio a TV Philips)

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

ViewSonic: Komplexnost, jednoduchost a kompatibilita

26. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Matúš Výbošťok, territory sales manager ve společnosti ViewSonic, nám představil novinky z IFP (interactive flat panel) portfolia výrobce a prozradil, jaké výhody přináší spolupráce tuzemským resellerům. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Panasonic: projektory řady VMZ7ST

24. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Společnost Panasonic představila řadu LCD projektorů VMZ7ST s krátkou projekční vzdáleností, která se soustředí na udržitelnou a flexibilní projekci pro firemní a imerzivní prostředí. Modely série PT-VMZ7ST s výkonem 7 000 lm vycházejí z kompaktních zařízení řady VMZ82 a jsou dosud nejvýkonnějšími pevnými LCD laserovými projektory s krátkou projekční vzdáleností této značky. Čtěte více