První konference e-shopové platformy Meet Magento v ČR

15. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Neklo)
Magento je nejrozšířenější e-Commerce platforma na světě a konference Meet Magento, které mají v mnoha zemích již dlouhou tradici, nabízejí příležitost potkat se se stejně smýšlejícími lidmi z obou stran – jak s vývojáři technologií, tak s obchodníky a majiteli firem.
Ben Marks, Magento evangelizátor

Letos poprvé se konference Meet Magento, pod záštitou Meet Magento Asociace, konala za účasti mnoha zahraničních řečníků v Praze a obsah si nenechalo ujít více jak 150 návštěvníků z více jak deseti zemí.

Bylo to sice poprvé, ale pokusili jsme se setkání zkušených uživatelů, příznivců i vlastně budoucích uživatelů platformy Magento zorganizovat po globálním vzoru a nabídnout návštěvníkům jak mnoho zajímavých informací, tak příležitosti k  budování kontaktů. Komunity kolem Magenta jsou v mnoha zemích nesmírně početné, ale v České republice je to ještě na počátku,“ uvedl Maxim Mironenko, COO společnosti Neklo, která dvoudenní konferenci zorganizovala.

Nejen technologie a možnosti kolem Magento 2, ale i optimalizace, zákaznická podpora, psychologie online prodeje, obsahový marketing či rozvoj startupů byla témata, ke kterým se návštěvníci dozvěděli nejnovější trendy i možnosti umožňující podstatně větší působení na trhu. Zároveň měli možnost navázat konexe a společné setkání tak dalo první základy české Magento komunitě. Ta se kromě oficiální části setkala i na  afterparty, která byla připravena pro všechny účastníky setkání.

Maxim Mironenko doplnil: „Těší nás, že nám Asociace Meet Magento projevila důvěru a dostali jsme příležitost konferenci v Praze uskutečnit. Po téměř roční přípravě jsme opravdu rádi, že celá konference dopadla úspěšně a mohli jsme hostům nabídnout tolik zajímavých informací zaměřených na to, jak může Magento pomoci jejich podnikání. Nejočekávanější prezentací byly novinky týkající se Magento 2 v podání Bena Markse, který se v Česku nezdržel ani 24 hodin. Nesmírně si vážíme toho, že věhlasný Magento evangelizátor byl součástí pražské události.“

Mezi řečníky na Meet Magento 2016 v Praze byl Thomas Fleck, iniciátor mnoha zahraničních konferencí Meet Magento, uznávaný Conversion specialista Guido Jansen, CEO společnosti Eltrino Sergey Lysak, dále také odborníci odvětví jako Sergey Sundukovskiy, Igor Bondarenko, Alexander Stelmakh i další.

Hlavním partnerem Meet Magento 2016 byla společnost Microsoft, která pro hosty připravila workshopy zaměřené na Microsoft Azure. Mezi partnery konference byly dále společnosti Lundegaard, Artio Quanta, Divante, Advanced Logic, Inchoo, Magexo nebo Snowdog. Konferenci organizovala společnost Neklo.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Výdejní boxy jsou i přes své slabiny nejvyužívanější. Jaké další služby by zákazníci ocenili?

17. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DODO)
Lednová data ohledně nakupování jasně ukazují, že online nákupy jsou již skutečně nedílnou součástí života. Mezi metodami doručení čím dál jasněji dominují doručovací boxy, které využily dvě třetiny nakupujících. Data ovšem ukazují i jejich slabiny a také volání zákazníků po možnosti doručování zásilek domů v předem vybraném dni a konkrétních časových slotech. Čtěte více

APEK vyzývá k jednání – nekalá konkurence v e-commerce sílí

12. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Prodejci z třetích zemí, především z Číny, představují významný problém pro český e-commerce trh. Nekontrolovaný příliv zboží roste tempem přesahujícím sto procent ročně a čínští prodejci, kteří zasílají své zboží přes platformy jako Temu nebo Aliexpress, už podle APEK vloni tvořili přes desetinu českého trhu. Čtěte více

Mall.cz se přesouvá na Allegro

11. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Allegro)
Značka Mall 31. března 2025 dokončí svůj přechod na platformu Allegro. Pro zákazníky to znamená zachování oblíbených služeb a výhod, jako jsou rychlé doručení, lokální tým zákaznické podpory a časté slevové akce, v kombinaci s výhodami Allegro a širokou nabídkou online tržiště. Čtěte více

DPD nabízí levnější doručení do výdejních míst a boxů včetně AlzaBoxů

5. 2. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Společnost DPD reaguje na zdražování doručovacích služeb na českém trhu a díky své akci nabízí e-shopům doručení balíků do sítě více než 7 000 výdejních míst Pickup a boxů už od 46 Kč. Iniciativa by měla pomoci e-shopům udržet stávající zákazníky, přivést nové a konkurovat zahraničním hráčům. Čtěte více