První konference e-shopové platformy Meet Magento v ČR

15. 4. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Neklo)
Magento je nejrozšířenější e-Commerce platforma na světě a konference Meet Magento, které mají v mnoha zemích již dlouhou tradici, nabízejí příležitost potkat se se stejně smýšlejícími lidmi z obou stran – jak s vývojáři technologií, tak s obchodníky a majiteli firem.
Ben Marks, Magento evangelizátor

Letos poprvé se konference Meet Magento, pod záštitou Meet Magento Asociace, konala za účasti mnoha zahraničních řečníků v Praze a obsah si nenechalo ujít více jak 150 návštěvníků z více jak deseti zemí.

Bylo to sice poprvé, ale pokusili jsme se setkání zkušených uživatelů, příznivců i vlastně budoucích uživatelů platformy Magento zorganizovat po globálním vzoru a nabídnout návštěvníkům jak mnoho zajímavých informací, tak příležitosti k  budování kontaktů. Komunity kolem Magenta jsou v mnoha zemích nesmírně početné, ale v České republice je to ještě na počátku,“ uvedl Maxim Mironenko, COO společnosti Neklo, která dvoudenní konferenci zorganizovala.

Nejen technologie a možnosti kolem Magento 2, ale i optimalizace, zákaznická podpora, psychologie online prodeje, obsahový marketing či rozvoj startupů byla témata, ke kterým se návštěvníci dozvěděli nejnovější trendy i možnosti umožňující podstatně větší působení na trhu. Zároveň měli možnost navázat konexe a společné setkání tak dalo první základy české Magento komunitě. Ta se kromě oficiální části setkala i na  afterparty, která byla připravena pro všechny účastníky setkání.

Maxim Mironenko doplnil: „Těší nás, že nám Asociace Meet Magento projevila důvěru a dostali jsme příležitost konferenci v Praze uskutečnit. Po téměř roční přípravě jsme opravdu rádi, že celá konference dopadla úspěšně a mohli jsme hostům nabídnout tolik zajímavých informací zaměřených na to, jak může Magento pomoci jejich podnikání. Nejočekávanější prezentací byly novinky týkající se Magento 2 v podání Bena Markse, který se v Česku nezdržel ani 24 hodin. Nesmírně si vážíme toho, že věhlasný Magento evangelizátor byl součástí pražské události.“

Mezi řečníky na Meet Magento 2016 v Praze byl Thomas Fleck, iniciátor mnoha zahraničních konferencí Meet Magento, uznávaný Conversion specialista Guido Jansen, CEO společnosti Eltrino Sergey Lysak, dále také odborníci odvětví jako Sergey Sundukovskiy, Igor Bondarenko, Alexander Stelmakh i další.

Hlavním partnerem Meet Magento 2016 byla společnost Microsoft, která pro hosty připravila workshopy zaměřené na Microsoft Azure. Mezi partnery konference byly dále společnosti Lundegaard, Artio Quanta, Divante, Advanced Logic, Inchoo, Magexo nebo Snowdog. Konferenci organizovala společnost Neklo.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pohledem odborníků z e-commerce?

11. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Shopsys, Skladon, Retino)
Třetí ročník rozsáhlého testování české e-commerce scény se nově uskutečnil pod názvem Velký test e-shopů. Společnosti Shopsys, Skladon a Retino v něm opět v průběhu vánoční špičky hodnotily standardy českých e-shopů, které zásadně ovlivňují zákaznickou zkušenost – uživatelskou přívětivost nákupního košíku, úroveň logistiky a kvalitu vratkových procesů. Čtěte více

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

APEK spustil nový portál s daty z české e-commerce

2. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) je součástí české e-commerce scény prakticky od jejího vzniku. Po celou dobu jde o spolehlivý zdroj dat o prodejích v českém on-line prostředí. Nyní APEK na svůj webu přidává i rozšířený přehled toho nejzajímavějšího, a to jak na dlouhodobé bázi po letech, tak i ze svých pravidelných měsíčních výzkumů mezi spotřebiteli. Čtěte více

Letošní platební trendy – tlak na bezpečnost, loajalitu i pohodlí

1. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Český zákazník se za poslední dva roky změnil k nepoznání. A spolu s ním se vyvíjí i ekosystém plateb, které mu obchodníci nabízí a které vyžaduje. Placení totiž nepřestává mít klíčovou roli během celého nákupního procesu – stále jde o moment, který v zákazníkovi nechává zásadní emoce, promítající se do dalšího potenciálního nákupu. Čtěte více