EMC & Avnet konference v Majesticu
Setkání začalo bohatou snídaní, po které měl nelehký úkol Jiří Svěrák, generální ředitel EMC zaujmout první přednáškou. V ní krátce zmínil historii firmy a také to, čím se zabývá a proč právě s EMC a Avnetem by prodejci měli spolupracovat. Následně si vzal slovo Pavel Barták, channel sales manager z EMC, který hovořil o dosažených úspěších a také o tom jak se mění ICT směrem k virtualizaci a cloud computingu. „V tuto chvíli je na světě mnohem více k síti připojených zařízení, než je lidí. Proto budeme čím dál tím více mluvit o internetu věcí,“ řekl Pavel Barták.
Jan Teuschel z EMC hovořil o strategii a o tom, kam se společnost ubírá. Vývoj se zrychluje a v oblasti storage nás čeká velká změna. Tou je software pro „moderní aplikace“ a ty redefinují práci i komunikaci. Některé z nich budou zaměřeny více na výkon, jiné na kapacitu. Nicméně klasické ICT bude existovat i nadále. Podle Petra Rady z EMC je budoucnost úložišť ve flash technologiích, a také proto společnost akvíruje firmy, které v tomto odvětví něco znamenají.
Po přestávce na kávu a drobném občerstvení přišly na řadu technické novinky. Jaroslav Vašek a Petr Rada, systémoví inženýři v EMC, představili nové řešení Vmax3, přinášející nový rozměr diskového pole v kategorii High End. O Isilonu hovořil Martin Lenk z EMC a představil tak zálohovací platformu s unikátním řešením pro zákazníky, se kterou není nutné řešit hardware. Navrátivší se Jaroslav Vašek ukázal inovace v XtremIO, kde se mimo jiné rozšířila kapacita a přibyla podpora operačních systémů. Lukáš Slabihoudek z Avnetu pak přivítal tváře, které na loňské konferenci nebyly a začal se svoji prezentací o novinkách z rodiny řešení pro zálohování a kontinuální ochranu.
Po obědě, kdy velmi rychle zmizely výtečné zákusky, přišla na řadu část o partnerském programu a novinkách v něm. Prostor také dostal program Altitude, o kterém hovořil Petr Flek z Avnetu. Tento program připravila společnost Avnet a je zaměřený na prodej vybrané řady flexibilních úložných řešení EMC určených pro SMB trh. Na závěr konference byl zmíněn přehled možností, jak Avnet marketingově podporuje své obchodní partnery.
Po skončení byli všichni zváni na neformální diskuzi, kdy byl v lobby baru připraven odpolední koktejl.
Mediálním partnerem akce byl RMOL.CZ a Reseller Magazine.