Rošády v marketingu a PR CZC.cz
Kamil Demuth přišel do CZC.cz z nákupního rádce Heureka.cz, kde zastával pozici COO. Jeho zástupcem i nadále zůstal Tomáš Punar, který je primárně zodpovědný za komunikaci a plánování kampaní s partnery. K tomu se jeho kompetence rozšířila také o řízení a plánování PR aktivit. O jejich vykonávání se nově stará Martin Rippl, který do CZC.cz přišel z vydavatelství IDG a nahradil Martina Brablece, který je nyní zodpovědný za všechny sociální média CZC.cz a pokračuje ve spolupráci jako dodavatel textů a copywriter.
Nová kolegyně Mia Smatanová se podílí na plánování kampaní s partnery a do firmy přišla z distributorské branže, konkrétně z SWS.
Jako brand manager nastoupila do nového marketingového týmu Michala Langerová, která v minulosti vykonávala stejnou funkci pro Aukro.cz, a to v online i offline kanálech.
Dále je marketingový tým tvořen několika specialisty na online marketing, grafiku a copywriting. Část z nich přitom působila již v původním týmu a hlavní změna tedy přichází na úrovni vedení a souvisí s přesunem části marketingového oddělení CZC.cz z Brna do Prahy, ke kterému došlo v posledním čtvrtletí loňského roku.