Záruka bez hranic od Toshiby už jen pár dní

18. 9. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Toshiba)
Společnost Toshiba ukončí na konci září bezplatnou službu „Záruka bez hranic“. Tato akce kryje po dobu jednoho roku od nákupu produktu rizika neočekávaných událostí, která mají za následek poškození či zničení notebooku nebo televizoru.

„Záruka bez hranic“ zdarma byla původně zavedena na 6 měsíců. „Na základě velkého zájmu a pozitivnímu ohlasu ze strany zákazníků byla tato služba prodloužena. Nyní se přiblížil konec možnosti bezplatného čerpání této služby. Zákazníci, kteří nakoupí produkt a zaregistrují ho pro „Záruku bez hranic“ do konce září tohoto roku, budou mít v případě nepředvídatelné události jeden rok od nákupu jistotu bezplatné opravy nebo výměny za nový kus. I nadále si budou moci zákazníci k produktům zvolit záruku před nepředvídatelnými událostmi jako doplňkovou placenou službu,“ řekl Jiří Horák, country manager CZ&SK, Toshiba Europe.

Záruka proti neočekávaným událostem bude i nadále k dispozici k notebookům a televizorům jako rozšiřující služba za cenu od 1 199 Kč včetně DPH (na jeden rok) až do 4 199 Kč včetně DPH (4 roky).

„Záruka bez hranic“ se vztahuje na následující události:


1. Náhodné poškození

Chrání přístroje před nepředvídatelnými událostmi, jako je například nechtěné upuštění, náraz nebo polití. V rámci pojištění „Náhodné poškození“ Toshiba nabízí zdarma provedení opravy v případě zničení nebo poškození, jež brání ve správné funkčnosti produktu.

2. Ochrana proti odcizení

Náhrada produktů, které příslušné policejní úřady uznají jako odcizené.

3. Obnova dat

Záchrana a následné obnovení dat na nový pevný disk v případě fyzického poškození, softwarových chyb nebo napadení počítačovými viry.

Přesné podmínky akce jsou k dispozici na www.noproblemguarantee.com. Záruka bez hranic se vztahuje na jakýkoli notebook nebo TV, zakoupený do 31. září 2013.

Štítky: 
Záruky, Toshiba

Podobné články

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více

XPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let

28. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: XPG)
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky. Čtěte více

TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku

5. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem. Čtěte více