Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“

Pro e-shop je B2B segment klíčovou oblastí, kterou chce i nadále rozvíjet. Už nyní tvoří více než třetinu jeho obratu.

E-shop letos již podruhé rozšířil seznam výhod pro firemní zákazníky. Poté, co pro ně na začátku roku odboural poplatek za vrácení nepoužitého zboží ve 14denní lhůtě, pokračuje nyní ve srovnávání podmínek s koncovými spotřebiteli i v další oblasti, a to v záruce na zakoupené zboží.

„Už dříve jsme se snažili firemním zákazníkům vycházet maximálně vstříc a nabízeli jsme jim dvouletou záruku na většinu zboží. U některých populárních kategorií jako notebooky, velká bílá technika (lednice, pračky), monitory nebo audio technika však tato možnost chyběla, což jsme vnímali jako možnou nákupní bariéru. Rozhodli jsme se proto zainvestovat do zlepšení služby a poskytnout B2B klientele na trhu výjimečnou delší záruku na vše. Na vybrané produkty (například z rodiny privátních značek) mohou získat v základu dokonce i záruku tříletou,“ uvedl ředitel reklamací Alza.cz Lukáš Janeček s tím, že novinka platí v Česku i na Slovensku.

Program Alza pro firmy již několik let nabízí služby pro firmy všech velikostí – od drobných živnostníků, přes nadnárodní korporace až po státní instituce. Kombinuje širokou nabídku produktů, zvýhodněný ceník včetně akčních B2B nabídek a speciální funkce. Těmi jsou například prodloužená splatnost, pronájem elektroniky, možnost získání benefitu pro vlastní zaměstnance nebo možnost využívat členský program AlzaPlus+ s doručením zdarma do všech výdejních míst e-shopu na objednávky v jakékoliv výši. „AlzaPlus+ si u firem a podnikatelů získal značnou oblibu. Řeší totiž jejich každodenní potřeby bez nadbytečných nákladů na dopravu. Ať už ve firmě dojdou tonery či papír do tiskáren, káva, mýdlo nebo toaletní papír, nemusí tito zákazníci čekat na vytvoření větší objednávky, aby se jim doručení vyplatilo. Díky šíři sortimentu jsme navíc schopni vyjít vstříc opravdu v jakékoliv oblasti – od elektroniky po drogerii,“ doplnil ředitel Alzy pro firmy Lukáš Glöckl.

Majoritu prodejů v oblasti B2B na Alze stále tvoří tradiční segmenty se spotřební elektronikou. Vedou mobilní telefony, notebooky, příslušenství, komponenty a domácí elektro. Pomalu ale roste podíl i méně očekávaných kategorií jako Auto-Moto, Hobby a zahrada nebo Sport.

Dvouletou zárukou výčet letošních novinek nekončí. E-shop již pracuje na dalších vylepšeních, která bude postupně spouštět v průběhu roku.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více