Vybrané e-shopy jeden den zaplatí zákazníkům dopravu

22. 11. 2012. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz a DCD Publishing)
Den dopravy zdarma pro nakupující, který již několik let funguje ve světových e-shopech, dorazí 27. listopadu poprvé do ČR. Do akce je v současné době zapojeno přes 480 e-shopů a dopravné platí zdarma u objednávek nad 300 korun.
Foto: SXC.hu

K nákupu vánočních dárků v letošním roce využije e-shopy 96 % uživatelů internetu, kteří v předvánočním období v e-shopech denně utratí okolo 300 miliónů korun. Částečně ulevit českým nakupujícím může premiéra akce „Den dopravy zdarma“. Ta se uskuteční 27. listopadu a mohou se do ní zapojit e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky.

V e-shopech zapojených do této akce se v tomto období denně uskuteční 16 500 objednávek, při kterých zákazníci na dopravném utratí 1,5 milionu Kč denně. “Den dopravy zdarma je příležitost, jak přesvědčit k okamžitému nákupu ještě nerozhodnuté uživatele, kteří stále přemýšlí nad vánočními dárky, a zároveň i skvělá možnost, jak k nákupu přesvědčit ty zákazníky, kteří by jinak nakupovali v kamenných obchodech a ukázat jim tak výhody online nakupování,” uvedl Kamil Demuth z internetového rádce Heureka.cz. Už při premiérovém ročníku se odhaduje, že počet objednávek vzroste díky dopravě zdarma o desítky procent. V průměru lidé ušetří na jedné objednávce dopravou zdarma přes 100 Kč.

Avšak poštovné někdo uhradit musí. Protože to nebudou zákazníci, přechází tato povinnost na provozovatele e-shopů.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který vznikl ve Spojených státech a letos bude probíhat už pátý ročník, který se stejně jako v minulých letech setkává s velkým zájmem e-shopů i samotných zákazníků.

Do akce Den dopravy zdarma se mohou zapojit pouze e-shopy, které mají certifikát Ověřeno zákazníky. Seznam obchodů, které jsou do akce zapojeny, naleznou zákazníci na www.dendopravyzdarma.cz.

Štítky: 

Podobné články

Česká e-commerce ve třetím kvartálu roku 2024 nadále rostla

18. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšných předchozích dvou kvartálech podařilo udržet pozitivní trend i nadále. Třetí čtvrtletí tohoto roku skončilo s celkovým nárůstem tržeb o pět procent. Z pravidelné analýzy Heureka eCommerce Insider zároveň vyplývá, že se mírně snížila průměrná hodnota objednávky na 1 389 Kč. Čtěte více

Česká e-commerce zakončila první kvartál roku se 4% růstem

18. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
První čtvrtletí roku 2024 přineslo pokračující vzestup v oblasti e-commerce. Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšném závěru předchozího roku podařilo udržet pozitivní trend a první kvartál roku skončil s celkovým růstem tržeb o 4 % ve srovnání s předchozím rokem. Mírně se také zvýšila průměrná hodnota objednávky na 1 512 Kč. Čtěte více

ShopRoku 2023 zná své vítěze

16. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz. Čtěte více

Česká e-commerce vloni meziročně ztratila šest procent

10. 1. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2023 s celkovým obratem 185 miliard korun. Jde tak o šestiprocentní pokles oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál, který se po mnoha měsících propadu dostal do 2% růstu. Trh se díky klesající inflaci i příchodu zahraničních hráčů začal oživovat, dařilo se zejména velkým e-shopům. Čtěte více