Více než polovina Čechů by při nákupu sáhla po notebooku Lenovo
„Jak ukazují výsledky průzkumu, zlepšuje se průběžně nejen znalost značky Lenovo, ale také uživatelská zkušenost a loajalita k notebookům Lenovo napříč všemi věkovými kategoriemi, což nás velmi těší,“ řeklaLucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.
Lenovo i nadále patří mezi tři nejpoužívanější značky notebooků v České republice. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní. Velké množství uživatelů, kteří již vlastní notebooky Lenovo, je s jejich používáním velmi spokojeno a dokonce 76 % z nich by značku doporučilo svým přátelům a známým.
Ve srovnání s loňským rokem si Lenovo polepšilo ve spotřebitelských preferencích při výběru nového notebooku. Celkem 54 % respondentů spontánně označilo Lenovo jako první značku, o které při nákupu nového notebooku uvažují.
„Neustále inovujeme a rozšiřujeme produktové portfolio, abychom našim zákazníkům mohli nabídnout ta nejvýkonnější a nejmodernější zařízení. Letos jsme například představili novou generaci vybraných notebooků řady ThinkPad,“ doplnila Lucie Hajdová.
Průzkum povědomí o značce zpracovala pro společnost Lenovo agentura TNS Aisa. Proveden byl na reprezentativním vzorku 600 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.