Tech Data připravuje Datech eStore

21. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Tech Data Distribution)
Datech, divize společnosti Tech Data, jež se specializuje na prodej návrhového softwaru Autodesk, v listopadu spustí nový eStore. Online nástroj poskytuje prodejcům možnost prodávat nejen nové časově omezené licence prostřednictvím předplatného (tzv. Desktop Subcriptions), ale také prodlužovat stávající licence (Subscription Renewal).

„Cíl Datech eStore je jasný. Pomoci prodejci, aby mohl trávit více času poskytováním odborného poradenství a odpadla mu podstatná část starostí i času s obchodními transakcemi spojenými s prodejem,“ vysvětlil Tomáš Kácha, Datech director eastern Europe.

Datech eStore je navržen tak, aby mohl být jednoduše vložen do vlastních webových stránek každého prodejce. Je jen na nich, zda tuhle možnost využijí, nebo budou preferovat prodej prostřednictvím odkazů na „stand-alone“ hostovanou službu.

V obou případech poskytuje Datech eStore prodejcům jednoduchou optimalizaci podle vlastních potřeb: označení vlastním logem, výběrem uvítací zprávy a zapojením libovolných call-to-action nástrojů, které vycházejí z jeho zkušeností s koncovými zákazníky. Prodejci si také vybírají produkty, jež chtějí nabízet přes online eStore, sami tvoří jejich cenu a prodejní podmínky. Potěší také možností jednoduše doplňovat vlastní data o zákaznících či snadnou fakturací.

Změnou v uplynulém roce prošel také celý back office systém, který nově funguje v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Hlavní výhodou Datech eStore však zůstává naprosto bezproblémový prodej nového předplatného, jeho obnovování či přechod na trvalé licence. „V minulosti se mohlo stát, že zákazníci museli čekat několik dní na novou objednávku. Díky Datech eStore všechno trvá maximálně minuty. Autodesk se navíc přizpůsobuje situaci na trhu a transformuje svůj prodejní mechanismus tak, aby poskytoval zákazníkům více možností ke koupi i nejrůznější typy licencí,“ řekl Tomáš Kácha.

„Jsme přesvědčeni, že nové možnosti nákupu mohou přilákat k Autodesku nové klienty. Přechodem prodeje na online platformu prodeje šetříme část prostředků, proto můžeme snížit náklady a nabídnout také výhodnější licence v nižších cenových hladinách. Prodejcům, kteří jsou připojeni prostřednictvím EDI, garantujeme neustálou dostatečnou kapacitu volných licencí,“ uzavřel Tomáš Kácha.

Datech eStore bude českým a slovenským prodejcům k dispozici od listopadu letošního roku. K dispozici mají přehledný manuál User Guide a kompletní tým Datech.

Štítky: 

Podobné články

E-shopy jedou naplno, vánoční prodeje potvrzují meziroční růst české e-commerce

18. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoční sezona má pro e-shopy dva vrcholy – Black Friday a období po 10. prosinci. A obě tato období potvrzují, že česká e-commerce letos zaznamená meziroční růst prodejů. Ten by měl podle dosavadních výsledků být vyšší než pět. Celkem se vánoční obraty můžou podle Asociace pro elektronickou komerci blížit až k 70 miliardám korun. Čtěte více

Vánoční nákupy každý rok odkládáme. Dvě třetiny Čechů utratí za dárky stejně jako vloni

4. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Až v listopadu, kdy je vánoční sezóna už v plném proudu, nakupuje vánoční dárky nejvíce lidí. Mnohem více než třeba před dvěma lety. Vyplývá z velkého vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Nakoupit vánoční dárky během listopadu a prosince letos plánuje rovná polovina respondentů, přitom ještě před dvěma lety to byla “jen” třetina. Čtěte více

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více