Smarty BRANDS. expandují na Slovensko

24. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Smarty BRANDS.)
Skupina Smarty BRANDS. otevřela na konci března první prodejnu Smarty na Slovensku – konkrétně v Bratislavě. Již na začátku měsíce spustila také provoz internetového obchodu smarty.sk.

„Expanze na Slovensko je prvním vstupem skupiny Smarty BRANDS. na zahraniční trh. Předloňský nákup sítě JRC, ke které patřil i slovenský Brloh, nám otevřel dveře za hranice. Rozhodli jsme se toho potenciálu naplno využít a rozjet byznys na Slovensku,“ popsal majitel a zakladatel Smarty BRANDS. Petr Syrůček.

„Dynamika růstu Smarty na Slovensku bude z nemalé části ovlivněna nejen celkovým ekonomickým vývojem trhu v následujícím období, ale také úspěšností konceptu prvních prodejen, které otevíráme. Není tajemstvím, že slovenský trh je v telco části výrazně odlišný a naše výchozí pozice je jiná, než kterou jsme měli a máme v ČR, kde má Smarty více než desetiletou historii s nezanedbatelným podílem prodeje koncovým zákazníkům i B2B segmentu. I tak bychom ale rádi v následujících dvou letech otevřeli až deset Smarty prodejen v klíčových obchodních centrech velkých měst,“ doplnil finanční ředitel Smarty BRANDS. Rudolf Konečný.

Slovenskou herní síť Brloh vlastní Smarty BRANDS. od roku 2021. Její design teď projde potřebnou modernizací a stane se součástí nové sítě Smarty. „Prodejny Brlohu postupně začleníme do sítě Smarty, stejně jako jsme to udělali v Česku s JRC. Chceme Brlohu vdechnout nový život a přizpůsobit značku nové době. V našich slovenských prodejnách bude mít Brloh výsadní postavení, stejně jako ho má v české síti značka JRC,“ uzavřel Syrůček.

Bratislavská prodejna je první z několika, které se pod značkou Smarty na Slovensku otevřou. Zákazníkům přinesou kombinaci toho nejlepšího z chytré elektroniky a světa gamingu. Na prodejnách si zákazníci budou moci vyzkoušet i pořídit mobilní telefony, počítače, herní konzole či merch i různé příslušenství. Samozřejmostí je možnost poradit se s proškoleným prodejcem – od nastavení telefonu až po to, jak si zařídit chytrou domácnost. Pobočky propojí prodej na místě, výdej zboží z e-shopu i servis pro zákazníky Smarty i Brloh.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více