Skinzone s novým webem a slevou

17. 10. 2014. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Skinzone)
Přepracované webové stránky a e-shop spustila společnost Skinzone. Současně připravila 50% slevu na veškeré své portfolio produktů, kterou mohou využít všichni zákazníci zcela bez omezení.

Nový web nově přináší zákazníkům přepracovaný design, obsah i technologie. Pro maximální uživatelskou přívětivost byl při jeho vývoji kladen velký důraz mj. i na responzivní design, díky němuž se stránky dokážou skvěle přizpůsobit displejům jakýchkoli mobilních zařízení. Výsledkem všech inovací je moderní web s více než 5× rychlejší odezvou oproti předchozí verzi stránek, s moderním vzdušným provedením a mnohem intuitivnějším rozhraním pro uživatele.

Kromě dominantního grafického pruhu s rotujícími bannery, které vedou přímo do sekcí s nejoblíbenějšími produkty, je na titulní stránce integrován nový konfigurátor produktů, díky němuž postačí zákazníkům k dokončení objednávky nových skinů pouhé tři kroky. Stačí zvolit jejich elektronické zařízení, intuitivně vybrat předpřipravený grafický motiv (z více než 1 250 originálních souborů) nebo nahrát vlastní, a zadat doručovací údaje.

„Ještě před devíti měsíci bych nevěřil, že proces aktualizace webových stránek může být tak zdlouhavý a náročný. Naši webovou misi jsme ovšem nyní zdárně dokončili a připravili u této příležitosti pro naše zákazníky i atraktivní slevu. Věřím, že obojí zákazníci ocení,“ uvedl Petr Svoboda, business development manager Skinzone.

Kromě nových webových stránek společnosti Skinzone je tu také mimořádná prodejní akce, díky které si mohou všichni zákazníci objednat jakýkoli produkt Skinzone za pouhou polovinu běžné ceny. Pro objednání produktů s 50% slevou stačí v průběhu objednávky zadat slevový kód „WEB2014“. Množství objednávaných produktů přitom není jakkoli limitováno. Jediným omezením této akce je doba trvání, které končí 30. října 2014.

Štítky: 
E-shopy, Skinzone

Podobné články

E-shopy jedou naplno, vánoční prodeje potvrzují meziroční růst české e-commerce

18. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoční sezona má pro e-shopy dva vrcholy – Black Friday a období po 10. prosinci. A obě tato období potvrzují, že česká e-commerce letos zaznamená meziroční růst prodejů. Ten by měl podle dosavadních výsledků být vyšší než pět. Celkem se vánoční obraty můžou podle Asociace pro elektronickou komerci blížit až k 70 miliardám korun. Čtěte více

Vánoční nákupy každý rok odkládáme. Dvě třetiny Čechů utratí za dárky stejně jako vloni

4. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Až v listopadu, kdy je vánoční sezóna už v plném proudu, nakupuje vánoční dárky nejvíce lidí. Mnohem více než třeba před dvěma lety. Vyplývá z velkého vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Nakoupit vánoční dárky během listopadu a prosince letos plánuje rovná polovina respondentů, přitom ještě před dvěma lety to byla “jen” třetina. Čtěte více

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více