Sdílet obchodní aktivity e-shopu na Facebooku se vyplatí
Největší nárůst návštěvnosti mezi českými komunitními weby zaznamenala Československá filmová databáze. Největší popularitě se těší sociální síť Facebook. Tuto sít znaní téměř všichni respondenti a až tři čtvrtiny z nich na ní mají vlastní profil.
Zajímavostí je, že podobně rozšířená je mezi českými internetovými uživateli sociální síť Spolužáci.cz, na které má profil 71 % respondentů – čím se ale Spolužáci.cz od Facebooku významně liší, je jejich návštěvnost: zatímco Facebook denně navštíví polovina respondentů, Spolužáky.cz navštěvuje jen 2,5 % dotázaných.
Nejnavštěvovanějším českým komunitním webem se v roce 2012 stala Československá filmová databáze (ČSFD). Ta se navíc může chlubit největším nárůstem návštěvnosti v letech 2011 a 2012.
Čím dál populárnější je v Česku také sociální síť Google+ - v roce 2012 se stala webem s největším procentuálním nárůstem počtu vlastníků účtů. Síť sdružující profesionály – Linkedin.cz - naopak patří mezi ty nejméně známé komunitní weby.