Pyrománie je zpět, AT Computers opět rozdává ohňostroje

5. 11. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers pro vás i letos přichystala předvánoční akci s názvem Pyrománie. Za zakoupené produkty se dočkáte odměny v podobě profesionálních ohňostrojů v hodnotě několika tisíc korun.

Pro zákazníky ATC je k dispozici až 2 000 profesionálních setů. Vyhrát přitom může opravdu každý. Podmínkou je registrovat se na www.atcomp.cz/megaakce a od 1. listopadu do 16. prosince 2015 nakoupit u AT Computers zboží alespoň za 199 999 Kč bez DPH.

Počet setů, které lze získat, je odstupňován podle objemu objednávek. Při nákupu za 555 555 Kč bez DPH a více obdržíte dva ohňostrojové sety, při nákupu v hodnotě nad 1 111 111 Kč bez DPH dokonce tři sety.

Ohňostroje třetí kategorie byly dříve určeny jen profesionálům, nyní je ale možné s nimi manipulovat už od 21 let. Ohňostroje budou doručeny do Silvestra 2015.

Letošní ohňostroje jsou sestaveny z  kalibru 38 mm a mají fantastické finále. Všichni výherci i jejich diváci se mají nač těšit.

Podobné články

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více
Jan Skovajsa, majitel a CEO firem myTimi a Bondbot

Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

23. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: myTimi)
Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů. Čtěte více

Strategie, které mají smysl v komunikaci značek směrem ke Generaci Z

10. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fairy Tailors)
Komunikace značek směrem ke generaci Z (tedy lidem narozeným přibližně mezi lety 1997 až 2012) vyžaduje specifický přístup, protože tato skupina má odlišné hodnoty, preference a způsoby interakce s médii ve srovnání s předchozími generacemi. Čtěte více