Platforma ArrowSphere přináší podporu prostředí Microsoft NCE
Poté, co společnost Microsoft začala s předplatným Microsoft Azure Plan, převede nyní do New Commerce Experience (NCE) i všechny uživatelsky orientované cloudové nabídky v programu Microsoft Cloud Solution Provider (CSP), včetně produktů, jako jsou Microsoft 365, Dynamics 365, Power Platform a Windows 365. Přechod na nové prostředí pro obchodování byl zahájen 10. ledna 2022 a bude to jediný způsob transakcí uživatelsky orientovaných produktů v CSP programu pro nové koncové zákazníky od března 2022 a pro stávající koncové zákazníky od července 2022.
Eric Gourmelen, viceprezident IT pro globální cloud v divizi podnikových výpočetních řešení společnosti Arrow, uvedl: „Přechod na nové obchodní prostředí společnosti Microsoft bude pro poskytovatele IT řešení významným počinem. Společnost Arrow se snaží, aby byl přechod co nejplynulejší, a do naší platformy ArrowSphere jsme přidali špičkové funkce, které uživatelům pomáhají snadno pochopit, nakupovat a spravovat produkty s novými licenčními podmínkami a cenovými modely. Ohlasy prvních uživatelů jsou velmi pozitivní.“
Vylepšení platformy ArrowSphere zahrnují:
- jasnou identifikaci všech produktů nabízených v novém obchodním prostředí;
- konsolidovanou správu produktů ve stávajícím a v novém obchodním prostředí, která umožňuje postupnou migraci zákazníků a smíšeného portfolia předplatného podle potřeby;
- integraci nových obchodních pravidel společnosti Microsoft, která pomáhají zajistit, aby nákupní volby byly v souladu s novými podmínkami;
- ochranná opatření a upozornění, která chrání před chybnými nákupy;
- podporu individuální i hromadné migrace předplatného.
Tyto funkce rozšiřují možnosti pro obchodování, které jsou již součástí systému Azure, jako je sledování získaných kreditů partnerů a výstrahy a pokročilé možnosti konfigurace rezervovaných instancí Azure.
ArrowSphere zjednodušuje provozní složitost prodeje hybridních multicloudových řešení a poskytuje obchodním partnerům obchodní informace nezbytné pro řízení a škálování provozu. Platforma zahrnuje funkce, jako jsou automatizované poskytování služeb, komplexní integrace fakturace, reportování, prediktivní analýza nebo přizpůsobení portálu vlastní značce partnera.