Oki v ČR roste a posiluje pozici na trhu

11. 7. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Oki)
Oki Systems v České republice a na Slovensku meziročně zvýšilo obrat téměř o pětinu a potvrdilo svoji silnou pozici v oblasti profesionálních kancelářských tiskáren a multifunkčních zařízení.

V České republice a na Slovensku ve fiskálním roce končícím v březnu 2013 měla společnost Oki obrat 454 milionů korun, což je v porovnání s 380 miliony korun v předchozím roce nárůst o více než 19 procent.

Značka Oki se specializuje na profesionální tisková řešení pro kanceláře, která lze definovat rychlostí tisku 21 a více stánek za minutu. V kalendářním roce 2012 patřily podle IDC v tomto segmentu trhu tiskárny Oki v České republice mezi dvě nejprodávanější značky z hlediska počtu kusů v kategoriích barevné tiskárny, barevné multifunkce i monochromatické laserové/LED tiskárny formátu A4.

Společnost prodala v roce 2012 nejvíce barevných laserových/LED tiskáren formátu A3. Zároveň je dlouhodobě dvojkou na trhu v oblasti jehličkových tiskáren.

Štítky: 

Podobné články

Jarné stretnutie Oki s bielym tlačom

6. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Oki)
Partnerská konferencia slovenskej pobočky Oki sa na konci mája uskutočnila v hoteli Hradná brána v Devíne pri Bratislave. Čtěte více
Miroslav Tyburec, ten nejvyšší na snímku i v Oki na lyžovačce s partnery

Veřejná pitva po 400 letech s Oki

27. 3. 2013. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Společnost Oki Printing Solutions pozvala 16 svých nejlepších prodejců hardwaru a čtyři za prodej spotřebního materiálu už na osmé neformální setkání na Erlebachovu boudu ve Špindlerově Mlýně. Čtěte více
Petr Pavlíček (vepředu) uvádí blok přednášek

Tech Data Beerfest téměř poeticky

28. 2. 2013. (redaktor: Richard Voigts, zdroj: DCD Publishing)
Tradiční Tech Data Beerfest se opět konal v pivovarské restauraci na Smíchově v Praze. Jen místo jarního otevírání studánek měli reselleři na začátku akce za úkol odemknout skútr. Čtěte více

Promyšlený výběr tiskárny vede k chytřejšímu tisku

8. 2. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Oki)
Malé a střední firmy mohou snížit náklady na tisk a zefektivnit jej, pokud si vyberou vhodné tiskové zařízení a následně co nejlépe využijí jeho tiskovou kapacitu. Na to poukazuje zpráva společnosti IDC Nákupní uvažování malých a středních firem při zefektivňování tisku, která byla v říjnu zveřejněna za podpory Oki Europe. Čtěte více