Nová identita TNT

2. 10. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: TNT)
Společnost TNT představila novou identitu značky vycházející ze strategie, která zdůrazňuje lidi a evropskou dopravní síť. Nový slogan „The People Network“, neboli lidská síť, odráží firemní kulturu a poslání rozvíjet silné vztahy se zákazníky.

Nová identita značky odráží pozici společnosti a její způsob myšlení. Investice do značky vychází ze strategie společnosti nabídnout klientům lepší péči a nadále upevňovat evropskou síť. Komerční iniciativy budou spuštěny v nadcházejících měsících s cílem získat a udržet nové SME zákazníky.

Designovými změnami prošlo také logo. Nová korporátní identita a vyjádření značky budou postupně představeny napříč společností TNT v příštích 36 měsících. Nový design bude komunikován prostřednictvím řady prvků v celé síti TNT. Změny se týkají například nového designu vozů, nadlinkové komunikace a zaměstnaneckých uniforem i nových obalů zásilek po celém světě.

Během příštích deseti týdnů budete mít možnost služby TNT zdarma otestovat mezinárodní zásilkou po Evropě do 100 kg.

Štítky: 

Podobné články

Ze spojení FedExu a TNT by mohly profitovat i české firmy

21. 4. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Smartex)
Na trhu s logistickými službami se odehrála významná změna – jeden z největších hráčů, americká společnost FedEx, učinil nabídku svému rivalovi v podobě nizozemského TNT Express. Případné sloučení, které ještě podléhá schválení antimonopolních úřadů, by výrazně promluvilo do nabídek služeb a cen a vedlo k vytvoření větší konkurence v Evropě, a to včetně České republiky. Čtěte více