Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde do konce roku

14. 9. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Microsoft)
Nová verze podnikového řešení Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde na trh v posledním čtvrtletí letošního kalendářního roku a bude představovat další milník naplnění vize Microsoftu umožnit každému člověku i organizaci na světě, aby lépe a snadněji dosahovali svých cílů.

Dynamics CRM 2016 byl navržen tak, aby umožnil zaměstnancům, kteří jsou v kontaktu se zákazníky, obsluhovat všechny zákaznické procesy v jednotném prostředí se zjednodušeným ovládáním každodenně používaných funkcí a aktivit. Cílem je omezit situace, kdy je nutné pracovat s více aplikacemi naráz a přecházet mezi nimi.

Mezi klíčové inovace patří:

  • rozšířená spolupráce s aplikací Excel (obsahuje například základní šablony pro rychlejší vyřízení nejčastějších úkonů, ale také přístup k analýzám bez nutnosti exportu dat a jejich následného zpracování);
  • rozšířená spolupráce s aplikací Outlook (umožní například provázání elektronické pošty a kontaktů nebo přímé vytváření nových);
  • kontextová práce s dokumenty (umožní lepší práci s dokumenty napříč různými platformami, jako jsou SharePoint, One Drive for Business či office 365 Groups, i koncovými zařízeními včetně mobilních);
  • zjednodušená tvorba dokumentů (nově půjde rychleji a jednodušeji vytvářet upravené dokumenty s daty získanými ze CRM systému – data nebude nutné generovat ručně, ale pomohou s tím automatické funkce);
  • integrace asistentky Cortana.

Více informací o Dynamics CRM 2016, včetně podrobnějšího popisu nových možností a funkcí, najdete zde.

Štítky: 
CRM, Microsoft

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí

30. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %). Čtěte více

Konec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach

10. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb. Čtěte více

Spokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky

2. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy. Čtěte více