Microsoft Dynamics CRM 2016 přijde do konce roku
Dynamics CRM 2016 byl navržen tak, aby umožnil zaměstnancům, kteří jsou v kontaktu se zákazníky, obsluhovat všechny zákaznické procesy v jednotném prostředí se zjednodušeným ovládáním každodenně používaných funkcí a aktivit. Cílem je omezit situace, kdy je nutné pracovat s více aplikacemi naráz a přecházet mezi nimi.
Mezi klíčové inovace patří:
- rozšířená spolupráce s aplikací Excel (obsahuje například základní šablony pro rychlejší vyřízení nejčastějších úkonů, ale také přístup k analýzám bez nutnosti exportu dat a jejich následného zpracování);
- rozšířená spolupráce s aplikací Outlook (umožní například provázání elektronické pošty a kontaktů nebo přímé vytváření nových);
- kontextová práce s dokumenty (umožní lepší práci s dokumenty napříč různými platformami, jako jsou SharePoint, One Drive for Business či office 365 Groups, i koncovými zařízeními včetně mobilních);
- zjednodušená tvorba dokumentů (nově půjde rychleji a jednodušeji vytvářet upravené dokumenty s daty získanými ze CRM systému – data nebude nutné generovat ručně, ale pomohou s tím automatické funkce);
- integrace asistentky Cortana.
Více informací o Dynamics CRM 2016, včetně podrobnějšího popisu nových možností a funkcí, najdete zde.