Mall obchodníkům nabídne skladování i expedici zboží

14. 2. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mall)
Mall si pro obchodníky připravil další novinku. Ve spolupráci s českou jedničkou ve fulfillmentu, firmou Mailstep, obchodníkům umožní kompletně outsourcovat skladování i odesílání zboží.

Společnost Mailstep zajišťuje e-shopům kompletní logistický servis. Obchodník tedy může celý proces uskladnění i přípravy objednávek přenechat Mailstepu a stará se jen o samotný provoz e-shopu. „Technologickým propojením s Mall Partner jsme obchodníkům připraveni zajistit špičkový servis a garantované SLA, tak abychom zákazníkům Mallu dopřáli nejrychlejší doručení objednávky a nejlepší možnou zákaznickou zkušenost,” popsal Libor Hudeček, CEO Mailstepu.

Mailstep aktuálně disponuje 45 tisíci m2 skladové plochy a obsluhuje logistiku více než 200 e-shopů, kterým je schopen objednávky odeslat do více než 200 zemí světa. Firma denně odesílá více než 18 000 zásilek, s čímž se pojí i ta výhoda, že tak dosáhne na velmi atraktivní ceny u dopravců. Pro obchodníky na Mall je tedy partnerství s Mailstepem vítaným bonusem, který jim usnadní práci a pomůže dosahovat lepší zákaznické zkušenosti a potenciálně i lepších obchodních výsledků.

„Cílem neustálého vylepšování našeho ekosystému služeb je, aby obchodník měl prodeje na Mallu co nejsnazší a aby zákazník dostal tu nejlepší možnou službu, která je na trhu k dispozici. Integrace s Mailstepem je skvělou zprávou, protože obchodníkům přináší možnost se o skladování a expedici zásilek nestarat, a přitom mít jistotu, že je o jejich zboží dobře postaráno a včas se dostane k zákazníkovi,“ vysvětlil výhody integrace Mallu s Mailstepem ředitel programu Mall Partner Jakub Kováč.

Spolupráce s Mailstepem je pro Mall dalším krokem na cestě k vybudování komplexního ekosystému služeb, se kterými chce největší české tržiště pomáhat obchodníkům růst, umožnit jim nabízet ten nejlepší možný zákaznický servis a třeba také urychlit zmíněnou zahraniční expanzi. Kromě této novinky mají e-shopy v programu Mall Partner k dispozici napojení na největší ERP systémy, účetní systémy i e-shopové platformy v čele se Shoptetem, díky čemuž mají obchodníci možnost veškerou agendu odbavit v jednom jednoduchém uživatelském rozhraní. 

Obchodníci na Mallu pak mají k dispozici také službu Mall Delivery, která jim umožňuje připravené objednávky snadno, kvalitně a bez papírování dopravit k českým i slovenským zákazníkům, nebo Mall Financing, díky níž snadno získají finance pro vlastní růst či třeba snadnou expanzi do zahraničí.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více