Konica Minolta vidí svou budoucnost v komplexních službách

11. 11. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Konica Minolta)
Společnost Konica Minolta se v příštích letech bude orientovat na poskytování komplexních služeb zákazníkům ze sektoru komerčních firem a veřejné správy. Nejen v České republice se Konica Minolta zaměří na posílení partnerské sítě, která by měla služby co nejefektivněji nabízet. Kromě nových možností v podnikových řešeních chce Konica Minolta stavět také na aktivitách v segmentu produkčního tisku a úspěších v oblasti ekologie.

„V současné době prudkých změn podnikatelského prostředí a nových nároků ze strany zákazníků roste zájem o stále sofistikovanější řešení. Zatímco poptávka po hardwaru je relativně stálá, je třeba tohoto trendu využít a více se zaměřit na moderní služby, které dokážou přínos celého řešení pro zákazníka několikanásobně zvýšit,“ řekl Masatoshi Matsuzaki, prezident Konica Minolta.

Konkrétní cestu k dalšímu růstu vidí Konica Minolta v posílení kompetencí své partnerské sítě. Českým zástupcům nepřímého prodeje byla představena nabídka nejnovějších služeb a softwarových novinek. „Je jasné, že přeměna z prodejce hardwaru na obchodníka orientovaného na software a služby není jednoduchá. Podpora našich partnerů je proto nyní na prvním místě a byla také hlavním posláním letošní konference,“ upřesnil M. Matsuzaki a dodal: „Společnost Gartner označila partnerskou síť Konica Minolta za jednu z největších a zároveň nejvíce loajálních v oboru. Chápeme ji proto jako jeden z nejefektivnějších nástrojů k dalšímu oslovení zákazníků.“

Mezi nové trendy v oblasti tiskových řešení patří zejména digitalizační služby, systémy pro správu a oběh dokumentů, cloudové služby, zabezpečení dokumentů nebo využívání mobilních zařízení. „Konkrétní možnost pro novou nabídku služeb vidíme například ve využívání datových uložišť, o která dnes jeví zájem stále více zákazníků ze segmentu SMB. Ti však na druhou stranu mnohdy nechtějí investovat do odborného personálu. A to je prostor, kde mohou naši partneři nabídnout instalační a servisní služby Konica Minolta,“ řekl Ken Osuga, prezident Konica Minolta Business Solutions Europe.

Na konferenci shrnulo vedení společnosti také dosavadní úspěchy v oblasti produkčního tisku, ve které působí od roku 2003. „V tomto segmentu jsme začínali jako úplní nováčci. O to větším úspěchem je, že dnes, o pouhých deset let později, je Konica Minolta lídrem na trhu v kategorii pro tisk středních nákladů,“ upřesnil K. Osuga, který vidí další potenciál v doplňování či nahrazování offsetové technologie digitální. „Digitální tisk je levnější a nabízí také další výhody, jako je personalizovaný tisk nebo tisk na speciální média. Touto technologií dokážeme lépe vyhovět individuálním potřebám zákazníků,“ uzavřel K. Osuga.

Konica Minolta představila svou vizi také v oblasti ekologie. Cílem do roku 2050 je především snížení uhlíkové stopy o 80 % a další zvyšování efektivity ve využívání zdrojů.

Podobné články

Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson Europe CZ & SK

Marcel Divín (Epson): Náš tým je připravený vyřešit možné i nemožné

16. 4. 2025. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Marcel Divín, branch office manager společnosti Epson Europe CZ & SK, prozradil, jak se společnosti Epson dařilo v končícím obchodním roce, který sám označil jako jeden z těch nejnáročnějších. Uvedl také, kde jsou příležitosti pro resellery a proč spolupracovat se společností Epson. Čtěte více

Klára Janečková (OKI): Osobní přístup je stále důležitý

12. 12. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
Klára Janečková je v české pobočce OKI Europe obchodní manažerkou zaměřenou na sektor open channel, tedy převážně na resellery bez smluvního vztahu s OKI. Zároveň pomáhá rozvíjet tento sektor i v dalších evropských zemích. V letošním roce se stala součástí obchodního týmu OKI, který vede Jan Denkstein a o resellery v něm pečují obchodníci Miroslav Pávek, Jiří Sojka a Pavel Míka. Čtěte více

Celosvětové dodávky tiskáren a multifunkcí vzrostly o 3,8 %

3. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Prodej tiskáren a multifunkcí se ve třetím čtvrtletí 2024 podle průzkumu společnosti IDC vzpamatoval a dosáhl meziročního růstu o 3,8 % na přibližně 20,3 milionu dodaných kusů. Po pěti po sobě jdoucích kvartálech jde o první známky pozitivních změn. Vzrostla i hodnota dodávek, a to o 1,1 % na 9,4 miliardy USD. Čtěte více

Prodej tiskáren a multifunkcí ve druhém čtvrtletí roku 2024 klesl o 1,5 %

23. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: IDC)
Celosvětové dodávky tiskových zařízení se ve druhém čtvrtletí roku 2024 meziročně snížily o 1,5 % na necelých 19,2 milionu kusů. Podle nových údajů společnosti IDC se rovněž meziročně snížila i celosvětová hodnota dodávek všech zařízení, a to o 6,6 % na 8,9 miliardy USD. Čtěte více