Konica Minolta rozšiřuje garanční servis tiskáren

11. 6. 2010. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Konica Minolta zahájila spolupráci s firmou SIL, která bude poskytovat garanční servis pro tiskárny Konica Minolta.

Všichni zákazníci, kteří nakoupí tisková zařízení prostřednictvím distribučních kanálů Konica Minolta na českém trhu, tak získají přístup k rychlému a kvalitnímu záručnímu i pozáručnímu servisu.

Nová spolupráce mezi výrobcem tiskáren Konica Minolta a servisní firmou SIL je dalším z řady kroků rozšiřujících portfolio služeb distribučních společností, mezi které patří SWS a.s., eD' system Czech, a.s. a AT Computers. Ti si od ní slibují především zvýšení komfortu pro své zákazníky a resellery.
„Společnost SIL Eastern Europe a.s. dlouhodobě patří k největším servisním společnostem výpočetní techniky v České republice. Využitím jejich sítě se rozšiřuje počet autorizovaných servisních míst našich tiskáren.“ říká Pavel Čurda, obchodní ředitel Konica Minolta. Dohoda zaručuje příjem a evidenci servisovaných zařízení, jejich diagnostiku a následnou opravu. Nadstandardní službou pak je vyrozumění zákazníka o přijetí zakázky a o přibližném termínu a ceně jejího vyhotovení. U záručních oprav potom experti společnosti SIL rozhodují o oprávněnosti záruky dle Záručních podmínek

V současné době tak zajišťují servis strojů Konica Minolta dvě společnosti – Dileris a SIL, obě společnosti poskytují kompletní servis tiskárnám a multifunkčním zařízením formátu A4. Novinkou v rámci servisních služeb je možnost vyzvednutí zařízení přímo u zákazníka. V uplynulých měsících probíhalo testování provozu servisních zakázek, od prvního června pak byl servisní program spuštěn v ostrém provozu