Hráči potřebují výkon a odolný hardware
Produkty HyperX hráčům nabízejí možnost umocnit mnohé varianty zážitku ze hry díky rychlejší odezvě a vyšším výkonům, které jsou nezbytné pro moderní 3D hry a VR systémy. Když se budou hry instalovat na rychlé SSD, uvidí hráči ihned velký rozdíl, jelikož se enormně zkrátí doba načítání her a herních dat. Pro zrychlení práce PC jsou výkonná SSD nezbytná. Další možností, která pomůže zvýšit celkový výkon PC, je osadit více pamětí HyperX DRAM. Jednak se zvýší celkový výkon počítače a zadruhé se zrychlí multitasking, kdy například streamujete a hrajete hry současně na jednom PC.
Dostatek paměti umožní rychleji načítat textury objektů ve vysokém rozlišení a hry pak mohou běžet v lepší kvalitě. Pochopitelně je nutné mít vyvážený výkon, protože při osazení slabší grafické karty nebo procesoru, uživatel nikdy nezíská zobrazení v plných detailech.
Značka HyperX v průběhu let vyrostla natolik, že nyní kromě výkonných USB flash disků pro herní nadšence nabízí i produkty z oblasti herních PC periferií, jako jsou například náhlavní sady (headsety), podložky pod myši, herní myši FPS a mechanické herní klávesnice.
Podobných produktů jsou na trhu stovky, ale ne všechno, co se prodává jako herní hardware, je opravdu hardware určený pro hráče. Výkon je důležitý, ale stejně důležitá je i odolnost – speciálně u herních periferií. Běžnou praxí je třeba označování „herních“ myší s výdrží dva miliony kliknutí na tlačítko. Skuteční hráči klikají za rok na myš i víc než pětmilionkrát, a levná myš proto nevydrží déle než půl roku. Kvalitní herní myši mají spínače se životností 20 milionů kliknutí a u klávesnic se používají spínače na 50 nebo 70 milionu úhozů, které snesou i úder pěstí v zápalu hry.
Díky kvalitnímu zvuku z headsetů budete soupeře v prostoru slyšet mnohem dřív, než ho uvidíte na monitoru, a můžete tak rychleji reagovat pomocí myši nebo klávesnice. Hráči své periferie nosí na turnaje, a je proto nezbytné, aby vydržely i transport, nechtěný pád ze stolu a také brutálnější použití během zápasů. Na vývoji nových modelů se proto podílí často i profesionální hráči eSports, kteří výrobci poskytují nové podněty přímo z praxe.
Kingston chtěl z HyperX vytvořit samostatnou značku podobně, jako to udělal například Microsoft s XBox. Tím, že se oba názvy oddělily, je nyní možné oslovit rozdílné cílové skupiny a tvořit marketing, jehož styl posouvá hranice kreativity. To umožňuje lépe navázat kontakt s mladšími fanoušky, kteří vnímají HyperX prostřednictvím sociálních mediálních kanálů. Příkladem je Twitter, který k dnešku odebírá téměř 750 tisíc zájemců.
Letos je HyperX již 15 let a neustále reinvestuje do podpory herní komunity a oboru eSports. V současné době sponzoruje několik profesionálních organizací eSports na celém světě. Je také hlavním sponzorem Intel Extreme Masters, který se koná v polských Katovicích, a je také hostitelem finále turnajů Counter Strike Go a League of Legends, na nichž výhry dosahují až 250 000 dolarů.